הללויה! ניצחון בכורה לעפולה 1:0 על הפועל ר"ג אסי

לאחר 13 מחזורים מאז פתיחת העונה בהן עפולה לא טעמה את טעם הניצחון, אתמול ז'ייק רוזינסקי הבקיע את השער בדקה ה- 32 שהביא סוף סוף למאזן 3 נקודות ושבר אולי את הנאחס

מברוק להפועל עפולה ששבעה מירורים מאז פתיחת העונה, עם לא מעט צרות, החלפת מאמנים, יו"ר שהתפטר. 13 משחקים מתוכם 9 הפסדים ו-4 תוצאות תיקו עברו עד לאתמול, לניצחון על הפועל ר"ג אסי.
על הניצחון חתום כאמור ז'ייק רוזינסקי שהבקיע את שער היחידי במשחק בדקה ה- 32 והעלה את עפולה ליתרון – 1:0 שנשמר עד סוף המשחק.
הניצחון אתמול קירב למרחק 2 נק' מלוד שנמצאת מעליה, והעניק לשחקניו של דורה בטחון לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ת"א בת ים ביום שני הבא(16/12).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שלומי דורה, מאמן עפולה: "שיחקנו משחק של המון הקרבה, נחישות של השחקנים, שהיו מאוד מרוכזים ורצו לנצח, אני מקווה שיהיה לזה המשכיות, זה היה גם במשחקים האחרונים אבל במשחק הזה, ידענו להבקיע, להוביל ולשמור על היתרון עם המון הקרבה ולחימה של כולם. אני מקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה ולעוד ניצחונות שאנחנו זקוקים להם כמו אוויר לנשימה. השבוע נתארגן, נתאושש, אנחנו לא עם סגל גדול, ונצטרך לאושש את השחקנים במהירות, ונתכונן כמו שהתכוננו למשחקים עד היום וידענו מה אנחנו רוצים מעצמינו, כך גם נבוא למשחק נגד בית"ר ת"א בת ים מוכנים במאה אחוז "