הלכה למעשה: בגלבוע מציירים אופק אחר

מועצה אזורית הגלבוע מובילה בשנתיים האחרונות, תכנית אסטרטגית של פיתוח מצוינות ארגונית הכוללת- התאמת מבנה המועצה (הארגון) ותהליכים מבניים באופן שישרת את מדיניות הפנים והחוץ, תוך הטמעת תודעת שירות איכותית. צילום: דוברות מוא"ז הגלבוע

השבוע הגיע תהליך זה לשיאו בכנס "2020- מציירים אופק אחר", אשר התקיים במושב פרזון.
בבסיס התכנית לפיתוח מצוינות ארגונית, עומד תהליך עומק שנעשה מול כל עובדי המועצה בשנתיים האחרונות, וסייע רבות למועצה בבניית תשתיות, כלים ומיומנויות ארגוניות וניהוליות ברמה גבוהה, תוך פיתוח שדרת מנהלים איכותיים.
התכנית מיושמת בגלבוע בהלימה להתנהלות ציבורית אחראית, ולמדיניות אותה התווה ראש המועצה, עובד נור, המתבטאת בתקציב בריא ומאוזן, ללא חובות עבר, המאפשר את המשך הפיתוח המואץ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"כמנהיגות ציבורית, אנו מחויבים לבסס בגלבוע תשתית של התנהלות בריאה, ולאפשר בכך את רווחת התושבים וליצור אופק בהיר ומבטיח לכולנו", אומר עובד נור, ראש המועצה. "הבראה זו יכולה להיעשות רק אם נשכיל לטפח תרבות ארגונית המונעת את הישנותם של משברים מחזוריים. התהליך שהתקיים בשנתיים האחרונות, סייע לנו רבות בכך, וראינו זאת השבוע בין היתר בתכניות העבודה (צמודות תקציב) שהציגה שדרת הניהול במועצה". לדברי נור.
בהמשך לדברי ראש המועצה, הוקדשו השעות הראשונות של הכנס, להצגת תכניות עבודה מקושרות תקציב, אותן הציגו מנהלי מחלקות המועצה וגופי הסמך. עוד כללו הפרזנטציות גם פרויקטים חדשים שיקודמו בשנה הקרובה במסגרת כל מחלקה, התואמים את מדיניות המועצה. תכנית פיתוח מצוינות ארגונית מוענקת במשורה לרשויות מוניציפליות, והסיבה העיקרית שמשרד הפנים הכיר ושיבח על המהלך בגלבוע, ואף תקצב זאת ב- 2.3 מיליון ש', נעוצה בתהליך רה-ארגון מקיף, שמתקיים בשנים האחרונות בגלבוע, בהובלתה של ענת מור.