"הלימוד המקוון מאפשר למידה מגוונת ומאתגרת"

במכללה הטכנולוגית נוף הגליל הסטודנטים מתרגלים ללמידה המקוונת

13 שנים מרצה אילנה אמרומין מנוף הגליל במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. בעקבות החלטת הממשלה על סגירת המוסדות להשכלה גבוהה ובהם המכללה הטכנולוגית נוף הגליל , החלה אילנה כמו כל מרצי המכללה, ללמד את הסטודנטים את שיעורי האנגלית באופן מקוון. "היה חשוב ביותר לשמור על הרצף הלימודי, אומרת אילנה ומוסיפה: אני "נפגשת" עם הסטודנטים פעמיים בשבוע, הסטודנטים ברובם המכריע מאוד התחברו ללימוד המקוון. צר לי על המצב שנוצר אך אנחנו ממשיכים במרץ, אני מלמדת את הסטודנטים באמצעי למידה שונים בדרך המקוונת, משחק, חדשנות, מקוריות ויצירתיות , תוכנת הזום מאפשרת לנו למידה נעימה". אומרת אילנה.
על אף מגפת הקורונה ותקנות החירום, אילנה חדורת המטרה המוכוונת להישגיות, אומרת בחיוך: "קורונה, לא קורונה, הסטודנטים שלי יודעים שלמידה איכותית ורצינות מובילה להישגיות שבאה לידי ביטוי בתוצאות המבחן, מבחן יהיה בסוף, לכן חשוב להשקיע".
תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "המרצים המצוינים במכללה שומרים על קשר חשוב מאוד, לימודי ומעבר לכך , עם הסטודנטיות והסטודנטים, מעבר לרצף החשוב הנשמר, זה גם ייחודה של המכללה שלנו, משפחתית, קהילתית, היחד הזה הוא כוח המניע לפעולה ולהישגיות".

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|