הלוויה קורעת לב: "לנצח תהיה הבן שלי"

סמ"ר עומר טביב הובא היום למנוחות במושב אליקים. "הכאב אין סופי, הצער כל כך גדול ואין ניחומים", ספד לו ראש המועצה איציק חולבסקי

לוחם צה"ל, סמל-ראשון עומר טביב ז"ל ממושב אליקים, שנהרג אמש מירי נ"ט במהלך פעילות מבצעית להגנת ישובי עוטף עזה הובא היום למנוחות בבית העלמין במושב אליקים.
במהלך ההלוויה הקדיש של האב אמיר על בנו והספדי בני המשפחה ריגשו וטלטלו קהל ענק. טלי האם סיימה את ההספד המרגש וקורע הלב שלה במשפט- "לנצח תהיה בן שלי".
את הממשלה ייצג בהלווייה השר לשיתוף פעולה אזורי ח"כ אופיר אקוניס.

ממאנים להיפרד. הלווית סמ"ר עומר טביב ז"ל

ראש המועצה מגידו איציק חולבסקי אמר בהספד שלו בהלוויה: "אסון נורא נפל עלינו אתמול כרעם ביום בהיר. הלב נקרע והראש מסרב להאמין. אין ניחומים לאובדן הנורא. זה לא הגיוני ולא נורמלי שאבא יקרא קדיש על בנו.
עולם הפוך ומטורף. עומר טביב נהרג בשערי עזה מטיל נ"ט שנורה על ידי מרצחי חמאס ארורים ושפלים. עומר, נער מקסים, מוכשר, נעים הליכות, בעל חוש הומור ושמחת חיים. פעיל בבני עקיבא, תלמיד מצטיין בבית ספר התקווה ובתיכון מגידו ואהוב על כולם. ספורטאי מצויין, שחקן כדור מים מוכשר. חייל מצטיין שזכה באות מצטיין מח"ט. עוד חודש היה אמור להשתחרר – כמה נורא, כמה כואב. לאבד ילד זה הדבר הכי נורא וקשה.
אין ניחומים, אין מה להגיד. אפשר רק לבכות, לעזור ולתמוך. חיבקתי אתמול את ההורים הכואבים וישבתי שעה ארוכה עם סבתא יונה היקרה ושמעתי ממנה על הנכד המקסים, המסור והאהוב שלה שהיה בא לבקר אותה בכל חופשה מהצבא. נכד שהיה בערב שבת בא לברך אותה ולנשק אותה בדרך לבית הכנסת ובדרך חזרה הביתה. הכאב אין סופי, הצער כל כך גדול ואין ניחומים. מושב אליקים איבד בארבע וחצי השנים האחרונות 3 מבניו הנפלאים, אלמוג גטיה בת דודתו של עומר, נתנאל קהלני ועכשיו עומר. תושבי אליקים יקרים ומשפחות יקרות, אנחנו מחבקים אתכם עם כל הלב והנשמה. נמשיך להילחם נגד אוייבנו המרים כדי להגן ולשמור על המדינה. עומר היקר, זכרונו לברכה, יזכר לנצח כגיבור ישראל. נמשיך להילחם על קיום ובטחון המדינה. נמשיך להיאבק למען שלום, ביטחון ותקווה למדינה. תהא נשמתך, עומר יקר, צרורה בצרור החיים".