"הלב הענק נדם": תושבי העמק נפרדים מאבי רותם

אבי רותם, מבכירי הקהילה התקשורתית והעסקית באזור עפולה והעמקים נפטר בסוף השבוע באופן פתאומי. "אבי היה חבר יקר, חם ואוהב. כולו היה חיים, איש של שמחה ונתינה. הכאב מפלח את הלב", ספד לו אחד מחבריו הקרובים

תושבי העמק, הגלבוע ועפולה התעוררו היום לבוקר עצוב עם דבר מותו של אבי רותם, דמות מוכרת, מוערכת ואהודה בקהילה התקשורתית והעסקית המקומית.
רותם, 61, היה נשוי ליעל ואב לאור, גאי, ושיר, וסב לשני נכדים. הוא נפטר בסוף השבוע באופן פתאומי בעת שנם את שנתו.
מזה כשלושה עשורים היה מחובר רותם בעבותות לעשייה התקשורתית כפורץ דרך. הוא נחשב לאחד מחלוצי התקשורת ברחבי העמקים, כשכבר לפני שלושה עשורים הוא החל להוציא לאור את המקומון "חדש בעמק".
לאורך עשרות שנים הוא סיקר וצילם בעצמו אינספור אירועים, מערכות בחירות בכל האזור, משחקי ספורט וסיפורים מרגשים וחדשותיים. בהמשך ניהל את מערכת העיתון בתשוקה רבה, לצד צוות העיתונאים. רותם גם היה ממקימי אתר החדשות "עמקניוז" שפועל לצד העיתון המודפס.
כחובב ספורט מושבע הוא היה מבקר באופן קבוע במגרשי הכדורגל והכדורסל באזור ובמקביל שיחק טניס שולחן כחובבן, ענף בו זכה להצלחה רבה. בעברו שימש גם כשופט כדורסל וכאחראי על השיווק בקבוצת הכדורסל של הפועל עפולה.
רותם היה הבעלים של דפוס שרותי הגליל בעפולה, עסק שצבר לו מוניטין מרשים וקהל לקוחות נאמן מכל האזור.
"הלב הענק נדם", נפרד ממנו הבוקר בנו אור, "אבא היה אדם גדול מהחיים שניצח בחיים וניצח בעבר גם את המוות, כבר לא יכל לו הפעם ונפרד מאיתנו בשלווה בשנתו. אין מילים לתאר את הבור העצום, חסר התחתית שנפער בלבבות שלנו".
יוסי גושן, המנהל המיתולוגי של כפר הנוער ויצו ניר העמק נחשב לאחד לחבריו הקרובים של רותם והוא מלווה אותו בצמתים החשובים בחייו, עוד בהיותו תלמיד בכפר. לאחר ששמע את הבשורה הקשה התקשה גושן לעצור את הדמעות. "הלב מסרב להאמין", אמר גושן בכאב, "אני ואבי הלכנו זה לצד זה עשורים רבים, בחברות אמיצה וקרובה. תמיד אזכור אותו כאדם רב נתינה, עם לב גדול, אדם ישר ואמין, כזה שתמיד אפשר לסמוך עליו. הוא היה כמו אח עבורי. הוא היה איש של אנשים, אהב חברה, לבלות ולצחוק, לצד עבודה קשה ומסורה בעסק שלו. הרגישות שלו הייתה אחת התכונות הדומיננטיות והיא באה לידי ביטוי בכל מפגש ומגע שלו עם אנשים. המוות שלו מותיר חלל רב. אני יכול לומר שהעמק איבד את אחד מהטובים שבאנשיו".
עו"ד אלעד אלטיט אמר היום: "הלב מסרב להאמין. אבי היה אדם מיוחד ביותר. הוא היה לי מורה דרך לחיים, אדם שכולו לב. זו אבדה גדולה ובשורה קשה".
מאמן הכדורסל רועי פרל סיפר כי רותם היה אדם טוב לב, חייכן, אדיב, מסוג האנשים שכמעט ואי אפשר למצוא: "הלב כואב מאוד", הוסיף.
הפעיל החברתי אלי יוסף ספד אף הוא לאבי רותם ואמר: "הלם גדול עבורי על לכתו של חבר אמת ונשמה גדולה. אנצור את זכרו לעד".
איש החינוך והספורט הוותיק הלל הילמן אמר עם דבר מותו של רותם כי זו בשורה קשה: "אבי היה חבר יקר, חם ואוהב. כולו היה חיים, איש של שמחה ונתינה. הכאב מפלח את הלב".
הלווייתו של אבי רותם תיערך מחר (ראשון) בשתיים בבית העלמין במושב כפר יחזקאל. יהיה זכרו ברוך.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|