הכנה- גלבוע/גליל: ניצחון בכורה לליובין על חולון בתוצאה 81:79 בגן נר

מתחילים להתחבר: החבורה הלוחמת של ליובין שיחקה כדורסל שמח על הפרקט, טילמן להט עם 21 נק', הביגמן שלט בצבע וקלע בדרך 20 נק'. גרשון מסתמן "כידית" של הגלבוע עם 12 נק'.

גלבוע/גליל מתחילה להראות ניצוצות, למרות חסרונם של סוסה, חנוכי, והחל המרבע השלישי את הקפטן נתנאל ארצי שנפצע(ישחק נגד ראשל"צ בחמישי הקרוב), ואמנם חולון חסרה את חסרו את מלאקי ריצ'רדסון הפצוע, טי.ג'יי קליין החולה וג'יילן ג'ונסון שינחת בארץ מחר, הקבוצה מגן נר, לאחר ההפסדים לב"ש ות"א, ניצחון בכורה, עם כדורסל שמח, הביגמן ניק וורד קטף ריבאונדים, עם נוכחות מאוד גדולה בצבע, גיל בני הוסיף אנרגיות, יפתח זיו ניווט בחוכמה את המשחק.
את הרבע הראשון חולון סיימה ביתרון בתוצאה 21:17.
ברבע השני גלבוע נטלה את ההובלה, גאלי ריכז, קלע, בני סחף את חברין למשחק הגנה מצויין, וניק וורד הרגיש בנוח בצבע, בשני צדדיו של הפרקט. להפסקה ירדו חניכיו של ליובין ביתרון נקודה- 42:41 לגלבוע.
ברבע השלישי גלבוע הגדילה את היתרון להפרש דו ספרתי, 58:48, דרוקר איפס את שחקניו בפסק זמן, שמחקו את היתרון וחזרו למשחק.
באמצע הרבע השלישי הפורוורד והקפטן של גלבוע/גליל נתנאל ארצי שנראה היה שנחת לא טוב על רגלו בירידה מריבאונד,ונאנק על הפרקט מכאבים, ירד לספסל ולא חזר לשחק עוד במשחק. מאוחר הרגיעו אנשי הגלבוע ומסרו שפציעתו ככל הנראה לא רצינית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עם מחיקת היתרון של הגלבוע על חולון, החל משחק צמוד, כאשר היתרון עובר מצד לצד, והמשיך כך עד לדקת הסיום ברבע הרביעי. 50 שניות לסיום חולון עלתה ליתרון של נקודה, 20 שניות לסיום, גאלי הפך את התוצאה בשתי זריקות חופשיות, ומכאן ועד לסיום הצליחו שחקני גלבוע לשמור על היתרון במשחק הגנה חכם. בסיום כאמור 81:79 לגבוע/גליל.
קלעו לגלבוע: טילמן 22 נק', וורד 20 נק', גאלי 19, גרשון 12 נק', ארצי, יפתח זיו, פליישר, וראובן 2 נק' כ"א.

קלעו לחולון: הרוש ושמחון 19 כ"א, תומפסון ופוסטר 11 כ"א, וויליאמס 10, אוחיון 7, ששון 2.