"הכל נשאר במשפחה": תכירו את הדי ג'יי שתיקלט בחתונה של ארבעה אחים

די ג'יי מני סטאר מעפולה הקפיץ בשבוע שעבר את האורחים בחתונה של יונתן וצוקית דנינו. אותם אורחים על רחבת הריקודים היו מוכרים לו נוכח העובדה כי הוא היה על עמדת הדי ג'יי גם בחתונה שלושת האחים של יונתן. צילום: אביאל מזרחי

מני ג'יבלי, או בשם הבמה שלו, די ג'יי מני סטאר מעפולה מורגל בשנים בהם הוא עומד על בימת התקליטן, להתרגש בחתונות, בבר מצוות ואירועים נוספים, אבל חתונה שנערכה בשבוע שעבר באולמי אצולת העמק בעיר, הצליחה לרגש אותו קצת יותר מתמיד. מתחת לחופה עמדו יונתן דנינו ובחירת לבו צוקית שנישאו בחתונה מרגשת ושמחה. הפרט הפיקנטי מאחורי החתונה הוא שמדובר באח הרביעי במשפחה שבחתונתו מתקלט הדי ג'יי המוערך מבירת העמק. הפיקנטריה לא מסתכמת כאן. בעבר, חיתן ג'יבלי ארבע כלות, בנות אותה משפחה, ונראה כי עתה הוא סגר מעגל בכל הנוגע לסצנת האירועים בעמק ובצפון.
"אני מרגיש חלק בלתי נפרד מהמשפחה הזו", אמר השבוע הדי ג'יי המועדף על משפחת דנינו. הייתי התקליטן בחתונה של הבנים, איתי, נתנאל ואביתר ועתה חגגנו באירוע של יהונתן. זו הנאה גדולה גם עבורי, לחגוג עם המשפחה המקסימה הזו. לשמחתי הילדים במשפחה שוכרים את שירותיי, רגע אחרי שהם הציעו נישואין לנשים שלהם. יש לי כימיה עמם, האירועים תמיד שמחים ומיוחדים ובעתיד אני כבר מצפה להיות התקליטן בחתונה של הבן הנוסף של המשפחה ובת נוספת".