הכי ירוק שיש: יער הנוצרים האוונגליסטים מבלגיה ניטע ביער בית קשת

יו"ר קק"ל דני עטר: "עלינו לעשות מעשה משותף שהמסר שלו יהיה שהאנטישמיות היא לא לגיטימית". צילום: מערך הסברה בקק"ל, מיכאל חורי

ביער בית קשת של קרן קימת לישראל נערך השבוע טקס חנוכת יער הנוצרים האוונגליסטים מבלגיה וחנוכת שתי חורשות ראשונות – האחת נתרמה על ידי כנסיית לה קולומב והשנייה נתרמה על ידי המרכז האוונגליסטי בבריסל.
בטקס שנערך השבוע השתתפו למעלה מ 180 אוונגליסטים אשר הגיעו בשתי משלחות עם ראשי הכנסיות שלהם – הכומר פולן פלטה גימבנגי והכומר פיליפ רס. כמו כן נכחו בטקס יו"ר קק"ל דניאל עטר, נשיא קק״ל בלגיה, ז'קי בן ז'ינו, שליח קק״ל, דניאל בן לולו, הרב הראשי של בלגיה, הרב אלבר גיגי, שהיה זה שיזם את הקשר ועודד את התרומה לפרויקט, וכן מנהל מרחב קק"ל בצפון, ד"ר עמרי בונה, ועובדי קק"ל ממרחב צפון.

יו"ר קרן קימת לישראל דניאל עטר אמר בטקס: "משמח אותי לראות אתכם מבקרים כאן בישראל. הנוכחות שלכם כאן היא יותר מרק הבעת  אהבה ותמיכה לישראל, אתם גם עושים מעשה – באתם לבקר בארץ, לטייל באתרים הקודשים, לראות את המדינה ולהכיר את האנשים. לאחרונה האנטישמיות הרימה ראש והפכה לכמעט לגיטימית. אנחנו שומעים כמעט על בסיס יום על אירועים אנטישמים בקמפוסים, ברחובות תוקפים יהודים, הורסים סמלים ומנפצים מצבות זיכרון גם בבתי עלמין. מנהיגי העולם אומנם מגנים, אבל אנחנו צריכים להעביר מסר חזק וברור יותר – אנטישמיות אינה לגיטימית, מנהיגים ואזרחים לא יקבלו זאת, רק במעשים תקיפים נצליח להבריח חזרה את האנשים החשוכים שעושים מעשים נבזים אלה". לאחר הטקס נטעו חברי הקהילה האוונגליסטית מבלגיה את שתי החורשות הראשונות של יער הנוצרים האוונגליסטים ביער בית קשת.