הכי טעים שיש: "פותחים שולחן" במסעדת מטעמי המזרח בעפולה

חומוס אותנטי ומשובח, בשרים עסיסיים ואיכותיים, 32 סלטים טריים שמתחדשים מדי יום ביומו וגם שירות מיוחד, נדיב וחם מהבעלים סמיר מחאג'נה והצוות המקורי שפתח את המסעדה לפני 11 שנים ומשרת גם היום באהבה רבה את הלקוחות הרבים מכל רחבי העמק. כל אלה ועוד מחכים לכם בכניסה למסעדת מטעמי המזרח באזור התעשייה בעפולה. ההנאה מובטחת, הקפה על חשבון הבית

בעשור האחרון הפכה "מסעדת מטעמי המזרח" בעפולה למותג של ממש בענף הקוליאנריה והאוכל בעפולה והעמקים – עם התמחות באוכל מזרחי אותנטי ומפתה. התפריט של המסעדה מאפשר לכל סועד להינות ממגוון עצום של בשרים טריים, משווארמה איכותית, ממנת חומוס משביעה וטעימה ומלא פחות מ-32 סלטים רעננים, מזינים ובריאים.
המסעדה נפתחה לפני 11 שנה באזור התעשייה בעיר ומאז צברה קהל לקוחות קבוע שמרביתם תושבי העיר, המושבים, הקיבוצים, הכפרים ויתר היישובים באזור.
להבדיל מלא מעט מסעדות בהן נתקלים הסועדים והלקוחות בצוות עובדים ומלצרים שמתחלפים על בסיס קבוע, במסעדת מטעמי המזרח צוות העובדים שפתח את המסעדה ביום הראשון, עובד בה גם בימים אלה.


"הרבה שואלים אותי מה הסוד של המסעדה ושלי ואני אומר שהתשובה פשוטה: פשוט להיות בשמחת חיים ולחשוב חיובי והיתר כבר יקרה"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על כל המקהלה הזו מנצח ביד רמה ועם חיוך גדול הבעלים סמיר מחאג'נה, שלמד את כל מה שהוא יודע בתחום המזון מאביו, כבר בהיותו נער בן 14. היום, כשהוא בן 54, ועם לא פחות מ-40 שנות ניסיון בענף הוא מצא את נוסחת הקסם לשמח את לקוחותיו באוכל הכי טעים שאפשר להכין.

• "סמיר הוא איש מיוחד ולי באופן אישי כיף לחזור לכאן שוב ושוב"

בזמן הראיון עמו עוצרים אותנו עוד ועוד לקוחות ומספרים בשבחו של סמיר. לדבריהם, הם מגיעים למסעדה לא רק בגלל האוכל המשובח והטרי אלא גם בגלל השירות מחמם הלב והחיוך המפורסם של סמיר ויתר צוות העובדים במסעדה.
"סמיר הוא איש מיוחד", אומר אבי שסועד במקום כדרך קבע, “לי באופן אישי כיף לחזור לכאן שוב ושוב. האוכל מאוד טעים וטרי, הכל מוגש בנדיבות רבה, המחירים נוחים ויש את השירות המיוחד של כל הצוות וכמובן של סמיר שמקפיד כל הזמן לחייך ולשחרר לעולם אנרגיות טובות וחיוביות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סמיר מדגיש כי הכי חשוב מבחינתו לראות את הלקוחות נהנים מהאוכל שהוא מכין ומגיש להם, “אני חושב שמסעדת מטעמי המזרח הפכה להיות בית אמיתי של אוכל בעבור כל תושבי עפולה והסביבה, אבל מעבר לזה המסעדה הפכה להיות גם מקום מפגש של הלקוחות ואנחנו מאושרים לראות אותם אצלנו", הוא אומר ומוסיף, “בכדי לשמור על הסטנדרטים הגבוהים אנחנו לא חוסכים לא באיכות הפרודוקטים וכמובן במקביל מקפידים על סטנדרטים של ניקיון ושירות. גם המחירים אצלנו סבירים ומתאימים לכל כיס וההוכחה הכי טובה לזה היא שלא העלינו את מחיר החומוס מאז שפתחנו. אנחנו גם מעניקים הנחות לחיילים ועוזרים לכל מי שצריך. הרבה שואלים אותי מה הסוד של המסעדה ושלי ואני אומר שהתשובה פשוטה: פשוט להיות בשמחת חיים ולחשוב חיובי והיתר כבר יקרה. את המסר הזה העברתי לצוות שלי במסעדה וללקוחות ולשמחתי הצלחתי. בכוונתנו להמשיך ולשרת נאמנה את כל הלקוחות גם בעתיד", סיכם סמיר.