הכירו את אפליקציית ההתנדבות במגדל העמק

שיתוף פעולה בין אפליקציית "טריביו" לבין עיריית מגדל העמק יוצא לדרך ומעתה מתנדבים יוכלו לבחור מקומות באופן אינטראקטיבי וחברתי

עיריית מגדל העמק הצטרפה לאפליקציית "טריביו" יישומון לגיוס ולניהול מתנדבים. אפליקציית טריביו פועלת במתכונת דומה של אתר דרושים שמציע משרות. באמצעות האפליקציה יוצעו לתושבים מקומות התנדבות באופן אינטראקטיבי וחברתי.
באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לעמוד בקשר ישירות בצ'אט עם ארגונים וולונטריים, עמותות מסגרות והיחידה להתנדבות באמצעות האפליקציה ולקבל עדכונים והתראות למקומות התנדבות חדשים.
האגף לשירותים חברתיים – היחידה להתנדבות, מרחיב את מעגלי הנתינה וההתנדבות. וממשיך ליצור שיתופי פעולה, לפתח את נושא ההתנדבות וליזום ולקדם תוכניות ושירותים עבור תושבי מגדל העמק.
"אנו שואפים להצמיח דור שיהיה מודע לכוחו לחולל שינוי בחברה הישראלית. לא רק דור הדורש שינוי, אלא דור המחולל בעצמו את השינוי שהוא רוצה לראות בעולם", אמרה אילנה פרץ עייש רכזת מתנדבים ברשות והוסיפה: "פעילות התנדבותית היא לא רק דרך מצוינת לבניית חברה חסונה וצודקת יותר, אלא דרך להתפתח באופן אישי ואף לחיות חיים בריאים ומאושרים יותר. אפליקציית טריביו היא עוד נדבך משמעותי שמאפשר לנו להגדיל את מגוון השירותים של היחידה להתנדבות שמוצעים לקהילה. בעולם דיגיטלי כמו שלנו חשוב שיהיה כלי זמין אינטראקטיבי שיחבר בין התורם לנתרם".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה אלי בקסיס סיכם: "אני גאה ביחידה להתנדבות שכל הזמן דואגת להשתדרג ולהתמקצע ולתת שירות זמין בעידן הדיגיטלי".