הכיסא של ניסן יחזקאל בוער

בשלב זה לא מתכוונים בעפולה לפטר את המאמן, למרות הכישלון בתוצאות (11 נקודות ב-9 משחקים). עם זאת, הפסד היום (ו', 15:00) מול אחי נצרת עשוי לשנות את התמונה. היו"ר דני אסולין: "אני נותן גיבוי לשחקנים ולצוות המקצועי, אבל גם הסבלנות שלי יכולה להיגמר מתישהו". המאמן מתכנן לבצע זעזוע בהרכב ובהנהלה שוקלים להטיל קנסות על שחקנים  

 

תחושות קשות מאוד היו במועדון אחרי התיקו הביתי המאכזב 1:1 מול נצרת עילית, משחק שהמחיש בצורה בולטת את העונה הכושלת של הפועל עפולה עד כה. בזמן ששחקני הרכש ובראשם דויד גומז ספגו ביקורת חריפה, היחידים שקיבלו מחמאות היו מחמוד אבו ראס הצעיר שנכנס כמחליף ועשה עבודה טובה באגף, וכן יובל שאוט ששוב נכנס כמחליף וכבש שער שמנע מקבוצתו ממבוכה גדולה.

 

• המאמן מקבל גיבוי, בינתיים

בהנהלת הקבוצה לקחו קשה את התיקו הביתי מול נצרת עילית, במיוחד היו"ר דני אסולין, שידוע כטיפוס שקשה לו לעשות הפרדה בין הכדורגל לחייו האישיים.
"התאכזבתי זו מילה עדינה. לא ישנתי עד 1:30 בלילה. לקחתי את זה מאוד קשה", אמר היו"ר דני אסולין בטון שבור. "הקבוצה מאכזבת ולא עומדת בציפיות. גם בחלומות הכי גרועים לא פיללנו לתוצאות האלה". לגבי מעמדו של המאמן בקבוצה, הוסיף היו"ר: "כרגע אנחנו נותנים גיבוי לשחקנים ולצוות המקצועי. אני מקווה שהם לא יאכזבו שוב. גם הסבלנות שלי יכולה להיגמר מתישהו כי גם אני נתון לביקורת".

המאמן יחזקאל שמאוד לא מרוצה מהיכולת ערך השבוע שיחה נוקבת עם השחקנים, במהלכה הוא הטיח בהם דברים קשים, וגם הכין אותם נפשית לגבי הזעזועים שהוא צפוי לערוך בהרכב לקראת המשחק הקרוב. במקביל, בהנהלה שוקלים להטיל על השחקנים קנסות כספיים.

 

4 נקודות מהקו האדום

הקבוצה של ניסן יחזקאל מדורגת במקום ה – 12 בטבלה עם מאזן עלוב של 11 נקודות ב-9 משחקים. יש מי שמנסים במועדון עדיין לשמור על אופטימיות ומדברים על כך שהקבוצה, למרות הכל, מרוחקת 8 נקודות בלבד מהפסגה.
אבל אותם אנשים, כך נראה, לוקים בהבנת המציאות ושוכחים לציין שהקבוצה גם מרוחקת 4 נקודות בלבד ממקום שמוביל בסיום העונה לליגה א'.
בשלב זה אין כוונה לפטר את המאמן ניסן יחזקאל והוא צפוי לעמוד על הקווים גם במשחק הליגה (ו') מול אחי נצרת. עם זאת, הפסד נוסף במשחק הקרוב עשוי לשנות את התמונה.