הכול פתוח: יוקלר מחוזר לקראת הבחירות בשנה הבאה

"אני מאמין שמקומי כמנהיג מקומי מובטח. הוכחתי את עצמי", אמר השבוע חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת העפולאים

שנה בדיוק בטרם ייפתחו הקלפיות בבחירות המוניציפאליות בבירת העמק ונראה כי הקלחת הפוליטית בירת העמק מתחילה להתחמם.
אחד מחברי המועצה שזוכה בימים אלה ללא מעט חיזורים הוא ראובן יוקלר, חבר מועצת העיר, ויו"ר סיעת 'העפולאים' שנפגש לדבריו עם כל מי שפונה אליו: ממועמדים לראשות העיר ועד כאלה החולמים להקים מפלגה חדשה. במקביל יוקלר גם לא פוסל אפשרות הצטרפותו לצמרת הליכוד.
במהלך חג סוכות האחרונות, כמו בכל שנה, הסוכה של יוקלר, הייתה הומה בדמויות פוליטיות ואישי ציבור והיא שמחה וצהלה ולא רק בגלל כפות התמרים ועצי הדקל הסוככים על הבאים בצל קורתו, אלא בעיקר מהאושפיזין שכאמור לא הפסיקו להגיע.
יוקלר, איש ליכוד בכיר וותיק, שמשמש גם כיו"ר ועדת המכרזים בעירייה, והממונה על הבטיחות בוחן בקדחתנות את המשך היותו דמות משפיעה בפוליטיקה העפולאית. מתוקף ההערכה לה הוא זוכה במפלגה במרוצת השנים האחרונות הגיעו אליו לביקורים תכופים ח"כים ושרים ממפלגת השלטון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לדברי מקורביו, לאחרונה התגבר אליו זרם ההצעות לחבור לכוחות חדשים מחד ולוותיקים מאידך. "אני נמצא במשאים ומתנים, בשיחות לא מחייבות, בתהליכי בחינה ובדיקה", אמר השבוע יוקלר, " יש הצעות משמעותיות אבל הפעם כשאני מביט שמאלה וימינה, אחורה וקדימה, אני מאמין שמקומי כמנהיג מקומי מובטח. הוכחתי את עצמי כסגן ראש עיר לשעבר, כיו"ר ועדת מכרזים, ואני בהחלט ראוי להנהגה, להובלת סיעתי 'העפולאים' להישג משמעותי".

לאחרונה נפגש יוקלר עם בכירים במפלגת הליכוד שביקשו לשריין לו את המקום השני, וכן עם מועמד לראשות העיר, אשר אינו נמצא כיום בסיעה פוליטית מוצהרת, אך רואה עצמו כמוביל והציע אף הוא את המקום השני. "הכל מבחינתי פתוח, טרם הכרעתי אם אתמודד על ראשות העיר או רק על חברות במועצה, עם מינוף לתפקיד ביצועי כמ"מ ראש עיר או סגנו", סיכם יוקלר.