הכול פנאן: השדרן השרמנטי דיוויד עזרן משדר מהשטח, צוות פיאנו בר בערב גיבוש עמוס בשר ועוד… פלאש! – רכילות בעמק

↑ דיוויד עזרן, שדרן רדיו קול רגע, יצא ביום חמישי שעבר מהאולפן עם ניידת שידור מאובזרת למשעי – היישר למתחם עופר סנטר נצרת עילית על מנת להעביר בשידור חי ומיוחד את אירועי פסטיבל הסרטים שהתקיים במקום. צילום: יוסף מושיוף
הבועט המצטיין במיל' פרדי חייט ממרכז רפואי העמק העלה השבוע פוסט מרשים ומעניין לרגל ט"ו באב. מיותר לציין שקצב התגובות היה בהתאם.

כבוד לעמק ולתל עדשים: נצ"מ יגאל חדד ואשתו בטקס המינוי למפקד 'מרחב כינרת'

במעמד אורחים נכבדים, קצינים בני משפחה וחברים נוסד מרחב חדש בישראל – כנרת – ומפקדו הראשון הוא לא אחר מנצ״מ יגאל חדד, בן העמק תושב תל עדשים. בתמונה: חדד ורעייתו גלית, מזכירת המושב. ברכות. צילום: דובר המשטרה.

• מיקי סלוק, או בשמם המקצוע שלו "מיקי בר", קיבל השבוע המון המון פידבקים חיוביים על הבר שהפעיל בחינה אותנטית שנערכה בעמק. זה שהוא מקצוען אנחנו יודעים מימים ימימה…

עת לבשל ועת להתגבש: צוות פיאנו בר בערבה גיבוש בבריכת רמת השופט

שיר אמרם, הילה נחשוני והשף אופיר דדי מבעלי מסעדת פיאנו פיאנו נקלטו בעדשה שלנו במהלך ערב גיבוש בבריכת קיבוץ רמת השופט. הצוות נהנה מכמויות מרשימות של בשר, שתייה כיד המלך וקריוקי

איש הספורט המוערך נמרוד ברין שב לפני מספר ימים לחיק העמק החמים שלנו אחרי טיול מדהים בחופי אירלנד וסקוטלנד. תבלה.

עמותת 'צועדים יחד לעתיד משותף': בדרך לדו קיום רדיופוני
עמותת 'צועדים יחד לעתיד משותף' בדרך לדו קיום רדיופוני

כחלק משיתוף פעולה של מכללת אורנים עם עמותת 'צועדים יחד לעתיד משותף', התחיל רדיו אורנים קורס שדרים לחברי העמותה, יהודים וערבים.

• ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה אירח השבוע לפגישת עבודה את שר התקשורת החדש איוב קרא וסגנית יו"ר הכנסת נאווה בוקר מתנועת הליכוד. היה מעניין.

המדור מאחל לבר ומושיקו(אל תפסיקו לחייך ולא רק בחתונות)
המדור מאחל לבר ומושיקו(אל תפסיקו לחייך ולא רק בחתונות)

מבסוטים מהחיים: עדשת המדור קלטה את בר ומושיקו בחתונה של חבר. שרק תמשיכו לחייך.

 • צביקה זכריה, האיש והאגדה, ממשיך לשתף אותנו מדי יום בפנינים ובהגיגים שמעלים חיוך על פנינו. בין לבין הוא גם חגג את יום האהבה עם המון המון אהבה.