הכול בראש

תלמידי מגמת עיצוב שיער בבית הספר "אופק טכנולוגי" בגבעת המורה עוברים הכשרה אצל מעצבי שיער- בוגרי בית הספר

מזה שנים רבות פועל בהצלחה רבה בבית הספר התיכון "אופק טכנולוגי" בגבעת המורה, פרוייקט ייחודי ומעצים במסגרתו תלמידי מגמת עיצוב שיער ואיפור אומנותי עוברים הכשרה מעשית אצל מעצבי שיער, בוגרי בית הספר, רוכשים מקצוע ובמקביל זוכים לשכר הולם עבור עבודתם. מדובר במעצבי שיער שעברו תהליך מובנה וכיום זוכים להצלחה רבה ולמעגל לקוחות נרחב.

• "אני מרגישה שאני לומדת ומתקדמת"

אחת התלמידות שלוקחות חלק בפרוייקט היא ורד מורד, בת 17 וחצי מעפולה, שמזה חצי שנה מגיעה שלושה ימים בשבוע להכשרה מעשית במספרתו של מעצב השיער ישראל מועלם, בוגר בית הספר. "אני מרגישה שאני לומדת ומתקדמת מדי שבוע בשבוע", אומרת ורד, "ישראל חושף אותי לעולם עיצוב השיער ויש כל כך הרבה מה ללמוד, גם בעיצובים, גם בפנים, בתסרוקות ומעבר לכך גם בעבודה מול לקוחות. המטרה שלי היא להמשיך ללמוד ולהתפתח במסגרת הלימודים המעשיים ובעתיד לפתוח מספרה משלי", סיכמה ורד.

• שמח לעזור בתחילת הדרך

מעצב השיער ישראל מועלם הוסיף כי הוא שמח לסייע לורד בתחילת דרכה, בדיוק כפי שעזרו לו, "זהו פרוייקט מבורך וחשוב. אני אישית שמח לסייע לתלמידים הצעירים ולחשוף אותם לכל הצדדים הקשורים לעיצוב שיער".

פיוטר וריאט, עובד קהילה בבית הספר שמוביל את הפרוייקט הוסיף כי הוא נרגש כל פעם מחדש לראות את בוגרי בית הספר מצליחים להשתלב היטב בתחום ובהמשך לחנוך את התלמידים הצעירים, בדרך להצלחתם העתידית, "מנקודת ראותי זו סגירת מעגל, הלכה למעשה", אומר וריאט, "סיפורי ההצלחה הללו מעניקים לנו רצון להמשיך בפרוייקט, כפי שאנו עושים שנים רבות".