הישג ענק: צמד הטראנס "ויני ויצ'י" מעפולה דורג במקום ה-20 ברשימת הדי-ג'ייז המובילים בעולם

בטופ של הסצנה האלקטרונית: הצמד הבינלאומי "ויני ויצ'י" ממשיך לכבוש פסגות עולמיות ולהביא הרבה כבוד וגאווה לישראל בכלל ולעפולה בפרט וזאת לאחר שמגזין DJMag המוביל דירג את הצמד העפולאי כאחד מ-20 הדי-ג'ייס הטובים בעולם. צילום: אלבום פרטי

הרכב המוזיקה האלקטרונית "ויני ויצי", בו חברים הדי-ג'ייס מתן קדוש ואבירם סחראי מעפולה, ממשיכים לכבוש את העולם. לפני כשנתיים נכנס הצמד לראשונה לרשימה של 100 הדי-ג'ייס הטובים בעולם של מגזין המוזיקה האלקטרונית הנחשב בעולם – DJMag, שדירג אותם במקום ה-34 בעולם. שנה לאחר מכן הם התקדמו 10 מקומות בדירוג היישר למקום ה-24 והשנה הצליחו לראשונה להיכנס לרשימה היוקרתית של 20 הדי-ג'ייס הטובים בעולם לשנת 2021 כאשר הם מקדימים שמות ענק כמו הצ'יינסמוקרס, קארל קוקס ואלן ווקר.
קדוש וסחראי, צמד חברים מעפולה, החלו את דרכם בהרכב 'ססטו סנטו' אך לאחר שהצלע השלישית של ההרכב, איתי ספקטור, חזר בתשובה, ההרכב התפרק. בעקבות זאת הקימו בשנת 2013 הרכב החדש – ויני ויצ'י במסגרתו יצרו מוזיקת טראנס פסיכדלי.
את עיקר פרסומו קנה ההרכב בזכות הרמיקס לשיר "Free Tibet" של "Hilight Tribe", אשר זכה ליותר מ-100 מיליון צפיות ביוטיוב. בדצמבר 2016 פורסם הסינגל "Great Spirit", במסגרתו שיתפו פעולה עם הדי-ג'יי המוביל ארמין ואן ביורן ויחד זכו ליותר מ-120 מיליון צפיות. בשנת 2017 הפך "Great Spirit" לטראק המושמע ביותר על במות פסטיבל "Tomorrow land" בבלגיה והשבוע, בנוסף לכניסתם ל-20 הגדולים בעולם, התבשרו השניים כי Great Spirit הגיע למעמד אלבום זהב בהולנד ודנמרק ופלטיניום בשוודיה.
בנוסף, עלתה פרסומת של השניים למשקה אנרגיה שמציגה אותם על רקע עיר ילדותם עפולה ובמהלכה הם מצליחים להרקיד אפילו את הבניינים ברחבי העיר.

• בקרוב בעפולה

מתן קדוש התייחס לשבוע המוצלח של הצמד ואמר: "זה היה שבוע מטורף. זה התחיל בחדשות המשמחות שנכנסו לרשימת 20 הגדולים בעולם והמשיך בבשורה כי האלבום שלנו Great Spirit הגיע למעמד אלבום זהב בהולנד ודנמרק ופריקינגגג פלטיניום בשוודיה. אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל המשפחה, חברים והאנשים מסביבנו שלא מפסיקים לתמוך ולפרגן".
בימים אלה עיריית עפולה מתנהלת מול הצמד במטרה לקדם הופעת ענק מפתיעה. גורמים בעירייה ציינו כי מנקודת ראותם
ויני ויצ'י מסבים גאווה רבה לעיר וכן שהם ההרכב שהגיע הכי רחוק בתודעה העולמית – ולכן גם צעירי עפולה יוכלו להנות מהופעה שלהם בקרוב.