הישג נוסף למרכז רפואי העמק: עומד במדדי האיכות הלאומים

מרכז רפואי העמק מקבוצת כללית מוביל בצפון ובין בתי החולים המובילים בישראל בעמידה במדדי האיכות הלאומיים לשנת 2015

משרד הבריאות מפרסם אתמול את הדו"ח של עמידה במדדי האיכות הלאומיים בבתי החולים בישראל, ולפיו מרכז רפואי העמק הוא בית החולים המוביל בצפון ובין בתי החולים המובילים בעמידה ביעדים בשנת 2015.
ב-7 מתוך 10 מדדים עומד מרכז רפואי העמק באופן מלא ובחלק מהמדדים אף מעל הממוצע הארצי, וב-2 מדדים נוספים הגיע המרכז הרפואי קרוב מאד ליעד בשנת 2015.
לאחר עיון בדו"ח משרד הבריאות אמרה מנהלת מרכז רפואי העמק פרופ' אורנה בלונדהיים: "אני גאה שמרכז רפואי העמק מוביל באיכות הטיפול בין בתי החולים בצפון וגם ברמה הארצית. התוצאות מעידות על מקצועיות ועבודה נכונה, עקבית ושיטתית של אנשי הצוות שלנו במחלקות, ביחידות ובמכונים הרבים. השליחות שלנו היא להעניק לתושבי הצפון טיפול באיכות הגבוהה ביותר".

• שיעורי עמידה ביעדים גבוהים

לפי הדו"ח שפורסם, אלו שיעורי העמידה ביעדים: במדד המלצה לאספירין לאחר אירוע לבבי ניצב העמק במקום הראשון עם 100% ביצוע ועמידה ביעד. המדד – ביצוע CT או MRI באירוע של שבץ מוחי – זמן הביצוע הארצי הוא 55 דקות ובמרכז רפואי העמק עומדים ביעד בזמן מהיר יותר – תוך 52 דקות בלבד. במדד ביצוע צנתור תוך 90 דקות – היעד הוא 80% ואילו הביצוע של מרכז רפואי העמק גבוה יותר – 86 אחוזי עמידה ביעד. במדד טיפול נוגד קרישה בכריתת רחם מוביל העמק עם 94% לעומת יעד של 80% במדד מתן אנטיביוטיקה לפני ניתוחים של מערכת העיכול העמק עומד ביעד 90%
במתן אנטיביוטיקה לפני ניתוח קיסרי היעד הוא 80% ואילו העמק עומד בביצוע של 90% במדדים ניתוח שבר צוואר ירך וטיפול אנטיביוטי לפני הניתוח עומד העמק מעט נמוך מהיעד עם 76% ו 78% כאשר היעד הוא 80%. במדד הערכת פקקת ורידית היעד הוא 80% ושיעור העמידה ביעד במרכז רפואי העמק הוא 97%.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|