הישג היסטורי פנטסטי לנוער-על גלבוע מעיינות

שחקניו של יואב שנקמן השלימו זכייה משולשת העונה: אליפות התיכוניים, זכייה בגביע המדינה, וזכייה היום(שישי) באליפות המדינה לליגת העל לנוער על שגברו על הפועל תל אביב 2:1 בסדרת הטוב מהשלוש לאחר ניצחון בתוצאה 99:95 בחוץ באולם התיכונט. יואב ברמן נבחר כ- MVP של סדרת הגמר לאחר שקלע 30 נק'.
צילום: באדיבות רום שקד

הפועל גלבוע מעיינות זכתה היום באליפות המדינה של ליגת 'פריניב' לנוער 21/22 ובכך השלימה דאבל בעונה נהדרת. ובנוסף זכייה באליפות ליגת התיכוניים.
משחק האליפות שנערך היום בצהריים הבטיח וקיים – לעיני כ-1,000 צופים באולם תיכונט המלא קיבלנו משחק כדורסל ברמה גבוהה שהיה שקול והפכפך כמעט לכל אורכו.
שחקני גלבוע-מעיינות  הצליחו פעמיים לברוח ליתרון דו ספרתי, בפתיחה וברבע אחרון, אבל הפועל ת"א ידעה כל פעם לחזור לעניינים והמשחק הוכרע רק לקראת הסיום בדרמה ענקית.
בסופו של דבר היו חניכיו של שנקמן עם נקודות חשובות מקו העונשין שהצליחו לשמור על יתרון קל בדרך לניצחון 99:95 בסיום – וחגיגות אליפות היסטוריות למועדון שמשלים הישג היסטורי פנטסתי תואר שלישי העונה.
יואב ברמן, שנבחר לשחקן המצטיין בסדרת הגמר, סיים את המשחק עם 30 נקודות. משחק ענק של דולינסקי בצד השני עם 37 נקודות לא הספיק לת"א.

ראש מוא"ז הגלבוע: ""החינוך הוא התשובה לכל השאלות! מחנכים למיצוי ומצויינות, והספורט בגלבוע הוא נדבך מרכזי בחינוך! לא רק הישגיות ותחרותיות, אלא קודם כל חינוך והנחלת ערכים. מכאן מגיעה המצוינות! אנו כל כך גאים בבחורים הנפלאים והמרגשים שלנו שממלאים אותנו בגאווה עצומה!!! אין כמוכם!! גאים בצוות המקצועי, בהנהלת המרכזים הקהילתיים, בהורים התומכים, ומעל כולם- במנהל המועדון לירן וינקור, על ההובלה בדרך הערכית, שמשלבת צניעות, השקעה בלתי פוסקת, נחישות ותעוזה! זוהי כוחה של הדרך לפסגות המצוינות שלנו בגלבוע, ואנו כל כך גאים בכל השותפים לה!""