הישגים מרשימים בבגרויות לתלמידי ויצו ניר העמק

מנתוני אחוזי הזכאות לבגרות – תשע"ו עולה כי הממוצע בקרב בוגרי כיתות י"ב (מגמה עיונית) עומד על 82% זכאים לבגרות –כאשר הממוצע הארצי עומד על כ-66%.

הצוותים החינוכיים והתלמידים בכפר הנוער ויצו ניר העמק היו השבוע גאים מאוד עם פרסום אחוזי הזכאות לבגרות לשנת תשע"ו (לא כולל מועד חורף), בקרב תלמיד כיתה י"ב. הנתונים מבטאים הישגים מרשימים בכל קנה מידה של התלמידים.
הממוצע בקרב בוגרי כיתות י"ב (מגמה עיונית) עומד על 82% זכאים לבגרות –כאשר הממוצע הארצי עומד על כ-66%.
מעבר לכיתות העיוניות, ביה"ס מכשיר תלמידים ללימודים גבוהים בתחום הנדסאי חשמל ומכונות, כאשר שכלול תוצאות כל התלמידים, מלמד על מגמה של שיפור ועלייה מתונה אך מתמדת לאורך העשור האחרון.
יפעת זילברמן מנהלת ביה"ס ויצו ניר העמק: "להצלחה אבות רבים. ראשית, כל הכבוד לתלמידים ולהוריהם על ההתמדה וההשקעה. שנית, זה לא היה קורה ללא העבודה והאכפתיות של צוות החינוכי. אותם מורים ומורות הרואים בתלמיד כאילו היה הילד שלהם, ומאמינים ביכולתו ובכישוריו, להרחיב אופקים ולרכוש השכלה מלאה".
מנהלת הכפר אסתי כהן ברכה אף היא על התוצאות המרשימות של תלמידי הכפר.
בשנים האחרונות הפך כפר הנוער ויצו ניר העמק למוסד חינוכי מוביל באזור עמק יזרעאל. מעבר להישגים החינוכיים מקפידים בכפר על תרומה ונתינה לקהילה בשלל פרויקטים, עידוד להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל ואפשרות להשתלב במגוון רחב של מסלולי לימוד מרתקים.

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|