הירש נגד הירש: בבוקר אבא ואמא- בצהריים יריבים בבית המשפט

דב הירש ורעייתו דורינה חולקים זוגיות וקריירה ענפה ומשותפת כעורכי דין. העיסוק המשותף הפגיש אותם לאחרונה זה מול זה בבית משפט בתיק בדיני משפחה. אז מי ניצח?

בני הזוג דב ודורינה הירש מעפולה מנהלים בשנים האחרונות קריירה בתחום עריכת הדין. העיסוק בתחום זה זימן להם לאחרונה גם דו קרב פיקנטי בבית המשפט, בתיק שעסק בגירושין ודיני משפחה.
"הסיפור הזה החל לאחר שאישה, תושבת האזור, פנתה לאישתי בכדי שתייצג אותה בנושא הגירושין", סיפר עו"ד הירש, “רצה הגורל ובמקביל בדיוק באותו יום בעלה פנה אליי במטרה שאייצג אותו. מיד הבנו שיש לנו תיק במסגרתו נתמודד אחד נגד השנייה ושנינו אהבנו את זה. כמובן שמלכתחילה ניסינו לגשר בין הצדדים ולהביא אותם לכדי הסכם גירושין צודק והוגן לשניהם. זה לא היה קל. האמוציות של הצדדים היו גבוהות מאוד וכמה ניסיונות להביא אותם להסכם נכשלו. לכן התחלנו להיערך להליך משפטי אחד נגד השני. עשינו הפרדה מוחלטת וכל אחד דאג ללקוח שלו, אבל המשכנו לתקשר בנינו בקשר לתיק. לאורך הייצוג של בני הזוג התגלעו בנינו ויכוחים לגיטימיים. דורין עמדה על זכויות האישה, מזונות, כתובה וכ"ו. אני מנגד עמדתי על זכויות הגבר, רכוש, משמורת משותפת וכ"ו”.