החתמות מרשימות לגלבוע מעיינות נשים בליגה הלאומית

לראשונה בגלבוע תרוץ קבוצת נשים בוגרת בליגה הלאומית במקביל לקבוצה הבוגרת גברים של גלבוע גליל. סגל הקבוצה החדשה מורכב ברובו משחקניות מקומיות ומספר שחקניות חיזוק. לאחר ההחתמה הענקית של ענבר לב-רון, הצטרפו השבוע לסגל של יונתן אורן ארינה גלוברמן ואנה אלכסנדרובסקי, חיזוק כשרוני מצוין לפחות על הנייר בתקווה שיעזרו לקבוצה לתקוע יתד בליגה. צילום: מועדון גלבוע מעיינות

לאחר ההכרזה על קבוצת הנשים מהגלבוע שתשחק בליגה הלאומית באולם גן נר, במקביל לקבוצת הבוגרת גלבוע גליל גברים, עשה מאמן הקבוצה יונתן אורן שורה של החתמות שעל פניו נראה שהולכת להיות עונה מעניינת לקבוצה שהציבה לעצמה מטרה לבנות סגל עם צביון מקומי לצד הצלחה, כלומר

יונתן אורן. מאמן קבוצת הנשים של גלבוע
יונתן אורן. מאמן קבוצת הנשים של גלבוע

לתקוע יתד ולהתבסס בליגה בעונה הזו.
ההחתמה האחרונה שנעשתה בקבוצה הוא צירופן של הפורוורדית המוכשרת ארינה  גלוברמן(1.83,19) ואנה אלכסנדרובסק(1.83) גם היא בעמדת הפורוורדית. ההחתמה הזו באה לאחר החתמה של הגארדית ענבר לב – רון שנחשבת אחת השחקניות הטובות אם לא הטובה שבהן בליגה הלאומית שגדלה בגליל העליון עם ניסיון בליגת העל.
הן מצטרפות לשחקנית המקומית ניצן ענבר (19, 1.83) מגבע ובכך הן יוצרות קו קדמי צעיר וגבוה בהחלט מוכשר ומסקרן  .
עוד שחקניות  שירוצו בסגל של גלבוע: יעל טויטו בת ה – 17 חניכת האקדמיה של המועדון, יפעת פרנקל ממירב, עדי גלמן מניר דוד ומרי סילברמן מתל יוסף.
שחקניות נוספות מקומיות שמשלימות את הסגל: תרין הראל ונוי גינת מניר דוד ושתי השחקניות הצעירות בנות ה – 17  ליאור בכנר ממולדת ועדי פירסטנברג מגבע וחניכות אקדמיה נוספות מאי מלכין ומיה שניידר.

הפורוורדית ארינה גלוברמן הצטרפה לגלבוע
הפורוורדית ארינה גלוברמן, עונה שעברה באלופה מכבי אשדוד,העונה מגיעה להוביל את הגלבוע

ההחתמות האחרונות של הגלבוע בהחלט מרשימות לאור הפוטנציאל שטמון בשחקניות אלו, ארינה גלוברמן מגיעה מהאלופה מכבי אשדוד שם עברה את מחלקות הנוער ובמקביל שיחקה בנבחרות ישראל הקדטיות כבר בגיל 15 ונמנתה על סגל נבחרת ישראל לאליפות אירופה לקדטיות ונערות (בהתאמה) ולמעשה כבר מגיל 17 נמנית על הסגל הבוגר של מכבי אשדוד בנות שלקחה את אליפות המדינה בשלוש מתוך הארבע עונות האחרונות.
על כתפיה של אלינה תוטל המשימה להוביל לראשונה קבוצה בוגרת, אחריות גדולה מאוד לכל הדעות ומועדון גלבוע מעיינות מקווים שהיא תעמוד בציפיות.

 

 

אנה אלכסנדרובסקי. שחקנית חיזור נוספת בעמדת הפורוורד, בתמונה במדי נבחרת ישראל
אנה אלכסנדרובסקי. שחקנית חיזוק נוספת בעמדת הפורוורד

אנה אלכסנדרובסקי מגיעה מהאקדמיה לבנות ולמרות שהתחילה לשחק בגיל מאוחר הגיעה לרמות משחק גבוהות, לאחר כרמיאל היא התאמנה תחת שרביטו של רפי בוגטין בפרוייקט סגל הזהב של איגוד הכדורסל ולאחר מכן עברה לאקדמיה בוינגייט.
אנה גם ייצגה את ישראל במסגרת נבחרת ישראל לבנות עד גיל 14, ויש לה ניסיון בליגה הלאומית לאחר ששיחקה בליגה הזו במדי נבחרת האקדמיה ולמעשה זו עונתה השלישית כשחקנית בוגרת.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|