"החשודים פשוט לא השתלבו בנוף"

יממה לאחר שהזעיקה את משטרת מגדל העמק והביאה ללכידתם של שני מחבלים צעירים שתכננו לבצע פיגוע, העניק ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה תעודת הערכה לתושבת העיר אורלי גולדשטיין על גילוי ערנות ואזרחות טובה שמנעה פיגוע והצילה חיים

אורלי גולדשטיין אחראית המשמרת מתחנת סונול במגדל העמק הפכה השבוע לגיבורה מקומית לאחר שערנותה הביאה ללכידת שני מחבלים, תושבי אחד הכפרים באזור, שהגיעו למגדל העמק במטרה לבצע פיגוע דקירה.

כזכור, ביום שלישי השבוע, בסמוך לשעה ארבע אחר הצהריים, הגיעו שני צעירים לתחנת הדלק ביציאה הצפונית של מגדל העמק וביקשו לקנות סיגריות. גולדשטיין הזעיקה מיד את המשטרה שהגיעה למקום תוך דקות ספורות ובפעולה מהירה הצליחו ללכוד את שני המחבלים שבכליהם נמצאו שני סכינים איתם התכוונו לבצע את זממם.


במהלך המפגש אמרה המתדלקת: "החשודים פשוט לא השתלבו בנוף. לפני חודש אולי לא הייתי חושדת אבל בתקופה כזאת הם פשוט נראו לי חשודים. לא רציתי לקחת סיכון אז מיד התקשרתי למשטרה שפעלו מהר מאוד. אני רוצה להוסיף ולומר שזה יכול לקרות בכל מקום ובכל עיר״.


 

ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, שיבח את התושבת, הפקח העירוני ומפקדי השיטור העירוני על ערנותם ופעולתם המהירה, "כל הכבוד לתושבת העיר שהבחינה בחשודים ודיווחה מיד למשטרה וכן לפקח העירייה ומפקדי השיטור העירוני שבפעולה מהירה לכדו את החשודים. אין ספק כי ערנותם ונוכחותם המוגברת של הניידות ברחבי העיר סיכלה את כוונתם לבצע פיגוע". היום, יממה לאחר המקרה, זימן ראש העיר ברדה את גולדשטיין ללשכתו והעניק לה תעודת הערכה על אזרחות טובה וגילוי אומץ לב.

"זה יכול לקרות בכל מקום", אורלי גולדשטיין
"זה יכול לקרות בכל מקום", אורלי גולדשטיין

ראש העיר אלי ברדה: ״חשוב שהציבור ילמד מהמקרה הזה כמה חשוב להיות ערניים ולדווח על כל אדם או חפץ חשוד, במיוחד בתקופה רגישה זו. הפעולה של אורלי מנעה פיגוע והצילה חיים, זוהי פעולה אזרחית חשובה והיא ראויה לכל הערכה. מפקד המחוז הצפוני ואנוכי נעניק תעודות הוקרה גם לפקחי השיטור העירוני ולשוטרי הסיור"