החמ"ל של בירת העמק: תכירו את "החברים של דודו מעפולה"

הם מרותקים לערוץ 26 ולמשדרים של ערוץ 2, לא מוותרים על נוכחות קבועה בנווה אילן מדי שבוע במשדר ההדחה, מסתמסים ומנתחים את האירועים והדינאמיקות בבית האח הגדול במשך שעות וגאים בדרך שעבר החבר הכי טוב שלהם. מערכת עמקניוז עושה לכם הכרה עם צי החברים של דודו מעפולה, שמכריזים מהחמ"ל הווירטואלי שלהם את הסיסמא הקבועה: "נכנס ראשון – ייצא אחרון"

אוטוטו יסגרו דיירי האח הגדול חודש בבית המעוצב. בזמן שהקשרים נרקמים, הטונים עולים בין הדיירים והמשימות הופכות מורכבות יותר, החברים והחברות של דודו כהן מעפולה מגלים כי הם מתגעגעים אליו יותר ויותר. במרוצת השבועות האחרונים הקימו החברים מעין חמ"ל וירטואלי שפועל בשלל גזרות. ההוראות יוצאות מקבוצת וואטסאפ של החברים הקרובים שמנתחים כל אירוע המתרחש בבית. אחרי אינספור הודעות, יגיעו גם המון פוסטים של תמיכה ואהדה בפיייסבוק במתמודד האהוד של בירת העמק וכמובן נוכחות מוגברת באולפני אילן – בכל משדר הדחה של ארז טל וקורין גדעון.
לכלל החברים המשותפים מטרה משותפת: שדודו ייצא מהבית אחרון, לאחר שנכנס אליו ראשון. לצורך כך הם עושים שימוש בכל אמצעי, במטרה לסייע לחברם הטוב.

אוהדים של דדו כהן מעפולה בניו יורק
אוהדים של דודו כהן מעפולה בניו יורק

היום, קצת לפני שקוראים לדודו ולחבריו להתנהג בהתאם, כתבו חבריו של דודו מספר מילים אישית, במטרה להביע את תמיכתו בהם. על מילות התמיכה המרגשות והאוהדות חתומים שבעה מהחברות והחברים הטובים של דודו, חלק קטן ממעגל החברים של המתמודד העפולאי (אושרי אוחיון, שחר מרציאנו, יניר אזולאי, אביב מלכה, רותם בוסתן, תמי מיגריש ותמר מליחוב).

 • "הגעגוע כבר מחלחל לתוכנו ומשפיע על כל אחד מאיתנו בצורה כזו או אחרת"

"הלב שלנו! אתה כבר חודש בבית האח הגדול ואנחנו שמחים לראות, איך אט אט כל עם ישראל מתאהב בך, בקסם שלך, בטוב לב שלך ובאופי המיוחד שמאפיין רק אותך. אנחנו בבית לא מפספסים שום הזדמנות לעקוב אחרייך במשך כל שעות היום בערוץ 26 ואם פספסנו? אנחנו דואגים להתעדכן בקבוצת הוואטס אפ המשפחתית והחברית שפתחנו מאז כניסתך. בימי שבת, כשיש משדר הדחה כולנו מתארגנים ומגיעים לנווה אילן, להרגיש אותך הכי קרוב שאפשר.
"החמ"ל" שפתחנו מעיד כמה כוח, כמה אהדה וכמה אהבה יש לאנשים כלפייך. אנשים מכל קצוות הארץ התחברו אלייך, אוהבים את מה שהם רואים ומתאהבים ב – דודו כהן מעפולה.
החיסרון הפיזי שלך תמיד ניכר ומורגש, אבל אנחנו החברים מדברים עלייך תמיד. הגעגוע כבר מחלחל לתוכנו ומשפיע על כל אחד מאיתנו בצורה כזו או אחרת. אבל זה געגוע מנחם, כי אנחנו רואים שטוב לך, שכיף לך, שאתה צועד על דרך המלך וכולנו מריעים לך.
אהוב שלנו, אתה כובש את כולם, אתה מצחיק, אתה מרגש לפעמים גם כועס אבל זה אתה וזה מה שמיוחד בך. אנחנו מרגישים בשינוי שחל בך, רואים את ההתמודדות שלך בתוך הבית ונהנים מכל רגע כשאתה על המרקע. דודו שלנו, כולנו איתך, גאים בך, תומכים בך, אוהבים ומתגעגעים אלייך. מחכים לך בזרועות פתוחות בעוד כחודשיים בע"ה, אתה המנצח שלנו!!!".