החל מהיום: חיילים מתגברים את רחובות עפולה

ניצב זוהר דביר, מפקד המחוז הצפוני במשטרה ערך היום סיור ברחבי עפולה והתחנה המרכזית במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים ולהתרשם מקרוב מהיערכות השוטרים והחיילים בשטח ובמוקדים מהווי סיכון

שוטרי תחנת העמק (עפולה) ערוכים בימים אלה בדריכות רבה נוכח המתיחות ואירועי הטרור הרבים בכל רחבי הארץ. בעקבות הפיגוע שארע בעיר בשבוע שעבר והניסיון הנוסף שבוצע על ידי מחבלת בתחנה מרכזית ביום שישי החולף, תוגברה האבטחה בעיר על ידי שוטרים, שיטור עירוני, ניידות, מאבטחים במוסדות חינוך והחל מהיום גם בחיילים שהוצבו בנקודות רגישות – במטרה ליצור הרתעה ולהגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים המקומיים ותושבי הסביבה המגיעים לבירת העמק בשגרה.

• ניצב זהר דביר: עושים ימים כלילות להבטחת הביטחון האישי

במסגרת ההיערכות הנרחבת הגיע היום ניצב זוהר דביר, מפקד המחוז הצפוני במשטרה לסיור ברחבי עפולה והתחנה המרכזית במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים ולהתרשם מקרוב מהיערכות השוטרים והחיילים בשטח ובמוקדים מהווי סיכון. אל ניצב דביר התלווה גם מפקד התחנה ניצב משנה איתן מנשה. השנים שמעו מהשוטרים והחיילים על הפריסה שלהם בשטח, על הדרכים להגברת הערנות וההרתעה ועוד. במקביל שוחח ניצב דביר עם תושבים והדגיש בפניהם כי המשטרה עושה ימים כלילות במטרה להגביר את תחושת ביטחונם האישי.