החלו העבודות להקמת בית קק"ל הראשון בישראל בנצרת עילית

יו"ר קק"ל דניאל עטר הגיע לאתר במיוחד כדי לראות מקרוב את התחלת ביצוע העבודות. עטר: "אני מקווה שנעמוד בלוחות הזמנים וב-17 בדצמבר נחנוך את המקום הזה למען העתיד של נצרת עילית והפריפריה בכלל". צילום: ישראל פרץ

העבודות להקמת בית קק"ל הראשון בארץ בנצרת עילית החלו השבוע. עלות הפרויקט נאמדת בכ-10 מיליון שקל.
לרגל תחילת העבודות הגיע יו"ר קק"ל דניאל עטר למבנה שיהפוך בעוד כמה חודשים ל'בית קק"ל ויחד עם ראש העירייה רונן פלוט סייר בו. "בזכות ראש העיר אנחנו כאן, מקימים את הפרויקט הראשון מתוך עשרה פרויקטים ברחבי הארץ. נצרת עילית היא העיר שהכי ראוי להתחיל בה את הפרויקט הזה בגלל הדינמיקה שיש בעיר, אני שמח שאנחנו כאן", אמר עטר, "פתחנו את תחילת העבודות עם הקבלן הזוכה ואני מקווה שנעמוד בלוחות הזמנים וב-17 בדצמבר נחנוך את המקום הזה למען העתיד של נצרת עילית והפריפריה בכלל".
ראש העיר פלוט הודה לעטר על תמיכתו בעיר וביישובי הפריפריה ואמר: "אתה מוכיח במעשים את אהבתך ליישובי הגליל והאכפתיות לדור העתיד שגדל פה, קק"ל בראשותך מצמצמת באופן יוצא מן הכלל את הפערים בין המרכז לפריפריה ועושה צדק חברתי במבחן התוצאה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מבנה בית קק"ל שנמצא ברחוב עצמון בעיר יעבור שיפוץ נרחב ויהפוך לאייקון משמעותי, ממותג ושונה בנוף העירוני. חזית המבנה תהיה בולטת ומזמינה ויעשה שימוש בצבעוניות אינטנסיבית וידידותית. כמו כן כיתות הלימוד יהיו טכנולוגיות, יוקם חדר להקרנת סרטים ומצגות, כינוסים, פעילות חברתית ומרכז חדשנות. כמו כן תותקן מעלית והמבנה יונגש על פי התקן.
בית קק"ל הוא מרכז פעילות והעשרה חינוכי לנוער בגילאי 15-18 שישלב פעילות תגבור לימודי משמעותי (בדגש על מקצועות החסם: אנגלית, מתמטיקה, מקצועות טכנולוגיים), העצמה והעשרה בשעות אחר הצהריים והערב. המקום יהיה מאובזר בטכנולוגיה החדשה והמעודכנת ביותר ויתקיימו בו שני מישורים: האחד – מרכז למידה בו יילמדו מיטב המורים והשני – מרכז העשרה שיכלול סדנאות, הרצאות ופעילויות העשרה וכן אפשרות לקיום פעילויות של תנועות הנוער וארגוני הצעירים.

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|