"החלום? לייצג את ישראל ואת העיר עפולה באולימפיאדה"  

אמנם הוא לא ישתתף במשחקים האולימפיים בשנה הבאה בטוקיו אבל מומחים בתחום הג'ודו אומרים כי אופק וייסמן ממועדון הג'ודו RAK בעפולה הוא כישרון ענק שעשוי להגיע לשם באולימפיאדה הבאה

התקווה האולימפית מעפולה: בגיל 4.5 החליטו הוריו של אופק וייסמן מעפולה לקחת אותו למתנ"ס המקומי, שם החל להתאמן בחוג ג'ודו. כיום, 12.5 שנים אחרי אופק כבר נחשב לכישרון מוביל הודות ליסודות טובים שרכש אצל המאמנים רחלי ואמיר קליין-המפעילים את מועדון הג'ודו "ראק ג'ודו" במסגרת רשת המתנ"סים "שחקים".
וכמובן בזכות שנים של עבודה קשה על המזרון שהובילו אותו לשרשרת זכיות במדליות בתחרויות וטורנירים בישראל כאשר הישג השיא שלו הוא מקום שני באליפות ישראל.
בעקבות ההצלחה החל וייסמן להתאמן בנבחרת הקדטים, שם הוא מתאמן כבר שלוש שנים ובקרוב יצטרף לנבחרת הג'וניור של ישראל. וייסמן מתאמן לפחות חמישה אימונים בשבוע כאשר במכון וינגייט הוא מתאמן פעמיים, שם הוא מתחרה מול טובי הגו'דוקאים בישראל בקטגוריה של 81 ק"ג ובמועדון הג'ודו בעפולה הוא מתאמן עוד שלושה אימונים בשבוע לצד מחנות אימונים של המועדון ומועדונים נוספים בארץ.

בימים אלה צובר וייסמן ניסיון בקטגוריית המשקל שלו במטרה להגיע להישגים ברמות הגבוהות ביותר בתחרויות בחו"ל כאשר ברור לכולם מה המטרה הסופית. "החלום הכי גדול שלי ולשם אני מכוון היא לייצג את מדינת ישראל ואת העיר עפולה באולימפיאדה ולזכות במדליה", אומר הג'ודוקא

 

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|