החיים החדשים שלו

הזכייה בכוכב נולד, התמודדות עם מחלת המאניה דיפרסיה, המשבר הגדול, מסע ההחלמה והחזרה לאור הזרקורים. ישראל בר און, זוכה כוכב נולד 2008, שסומן כאחת ההבטחות של המוזיקה הישראלית, מגיע למופע מיוחד בעפולה. צילום: אור גרין

במסגרת אירועי חודש "פברואר יוצא מהכלל – תושווים ללא גבולות" שמובילה רשת המתנ"סים "שחקים עפולה" המדגיש את שילובם בחברה של אנשים עם מוגבלויות, יתקיים ב-23 לחודש, בספרייה העירונית אירוע עם אורח מיוחד, ישראל בר און, שזכה לפני תריסר שנים בתוכנית המוסיקה "כוכב נולד". בר און, שהצלחתו הגדולה היוותה עבורו את שיא הקריירה, התמודד עם מחלת מאניה דיפרסיה, ירד מהבמה ויצא למסע של החלמה וגילוי עצמי.
כיום הוא חוזר להופיע ובעיקר לדבר על ההתמודדות עם המחלה, המשבר הגדול, היציאה ממנו והחזרה לאור הזרקורים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


האירוע מתקיים בהובלת רשת "שחקים עפולה" ותוכנית "עמיתים" לבוגרים, בשיתוף פעולה עם "כללית". תוכנית "עמיתים", מקדמת החלמה של אנשים עם מגבלה נפשית באמצעות השתלבות בקהילה ופועלת במסגרת "שחקים עפולה" בחמש השנים האחרונות.
רכזות התוכנית בעפולה, אורטל מטמון ושירן דפרין כהן, מובילות את התוכנית בעיר ונפגשות עם כ- 100 מתמודדי נפש לשיחה פרטנית אחת לחודש במתנ"ס בית ויצ"ו. בימים אלו מסיימות סדרת הרצאות בנושא בריאות הנפש בקהילה הפתוחות לקהל הרחב.