החייל שנדקר בפיגוע ביום חמישי עבר ניתוח נוסף

4 נפגעי חרדה מניסיון הפיגוע אמש שוחררו לביתם. המשטרה נערכת להפגנות גדולות שנערכות עתה בנצרת

מצבו של החייל שנדקר ביום חמישי בפיגוע הטרור בשדרות ארלוזרוב בעפולה מוגדר עדיין בינוני עד קשה ויציב. החייל עבר היום ניתוח נוסף בשל מורכבות הפציעה ואושפז להשגחה ביחידה לטיפול נמרץ.


מניסיון הפיגוע אתמול בעפולה שוחררו 4 נפגעים. נפגעת אחת שסבלה מפציעת רגל וחרדה עדין מטופלת במרכז הרפואי. בתוך כך, נוכח המתיחות ואירועי הטרור הרבים מחוז צפון במשטרה סיים את היערכותו להפגנה בעיר נצרת המתקיימת ברגעים אלו ברח פאולוס – צומת המעיין.


מוקדם יותר התקיימה הערכת מצב בראשות ממ״ז צפון ובסיומה הונחו הכוחות לפריסה מעובה.
שוטרי יחידות מחוז צפון, יהיו פרוסים במספר גזרות בתחומי המחוז בהערכות מלאה במהלך השעות הקרובות.
כמו כן כוחות משטרה הכוללים כוחות יסמ״ג, לוחמי מג״ב ופרשים עם יכולות פיזור הפרות סדר פרוסים כעת סביב העיר נצרת במטרה לשמר את השקט.


כחלק מהמערך הכוחות הפועלים במחוז צפון נפרסו שוטרי הזרוע המבצעית של אגף התנועה בצירים הבין עירוניים בדגש על ציר 85, 70, 65.  במשטרה הדגישו כי מחוז צפון יאפשר לציבור המפגינים לנצל את זכותו הדמוקרטית, להביע את מחאתו.


״המשטרה מאפשרת לבטא את חופש הביטוי והמחאה תחת התנאים של כיבוד החוק ובתנאים שאינם פוגעים בשגרת חיים תקינה ובסדר הציבורי. כל נסיון להפר את הסדר יתקל ביד קשה ובאפס סבלונות״, סיכמו במשטרה.

 

עדכון לשעה 18:00: בתום ההפגנה שהתקיימה העיר נצרת , עשרות צעירים הציתו פחי אשפה ומיידים אבנים והחלו מתקדמים לעבר כוחות המשטרה הפרוסים סביב העיר נצרת.

כוח השיטור תוך שימוש באמצעים הדף את המתפרעים, ציר פאולוס נפתח לתנועה, אין נפגעים.