החיילת שנפצעה בג'נין מתאוששת במרכז הרפואי העמק בעפולה

החיילת שנפצעה באורח קל עד בינוני וסובלת מפגיעות וחבלות היא תושבת נצרת עילית. ראש העיר רונן פלוט שהגיע הערב לבקרה בבית החולים: "החיילת עברה טראומה מאוד קשה והעבירה מסר שהיא מודה לכל עם ישראל על הדאגה"

רונן פלוט, ראש עיריית נצרת עילית הגיע היום בערב לבקר את החיילת שנפצעה היום בלינץ' בג'נין, לאחר שרכבם נכנס בטעות לעיר העוינת.
כפי שפורסם, התפתחה סביב הרכב הפרת סדר אלימה, במהלכה שני חיילים, חייל וחיילת נפצעו ונשקו של אחד מהם נגנב. הרכב יצא מהעיר בתיאום המנהל האזרחי. האירוע מתוחקר על ידי צה"ל.
"דיברתי עם אמה של החיילת ושאלתי לשלומה. הבנתי שהיא עוברת המון בדיקות", אמר הערב פלוט, "דיברתי גם עם הרופא שלה בבית החולים והוא עדכן אותי שהצוות החליט להשאיר אותה בבית החולים לכמה ימים להשגחה. יש להניח שהיא תשוחרר בקרוב. אמה נסערת כמו כל אימא. כולם בלחץ ממה שקרה ובעיקר ממה שהיה יכול לקרות. החיילת ביקשה לתת לה מנוחה, היא עברה טראומה מאוד קשה והעבירה מסר שהיא מודה לכל עם ישראל על הדאגה. היא לא נחשפה לצילומים הקשים".
ד"ר גיל הירשהורן, סגן מנהלת מרכז רפואי העמק בעפולה עדכן על מצבם של החיילים ואמר: "החיילים הגיעו עם פגיעות וחבלות בפלג גופם העליון. בסך הכול מצבם טוב. הם עברו הערכה במיון. מצבם מוגדר קל עד בינוני". החיילת תישאר להשגחה, כאשר מאוחר יותר הוחלט על שחרור החייל לביתו.