החזרת הליגה בכדורגל: "אני בעד חזרת הליגות, העולות והיורדות צריכות להיקבע על המגרש"

בימים האחרונים מתנהלים דיונים קדחתניים לגבי חזרת ליגות הכדורגל, וסיום העונה בשתי הליגות הבכירות באופן ספורטיבי. כאמור, יש לא מעט תומכים ומתנגדים למהלך, ונדמה שצפויים לנו ימים מכריעים בנושא, עד אשר מנהלת הליגות לכדורגל תגיע להחלטה מכרעת בנושא.
"הכדורגל הישראלי הוא חלק משגרת החיים, ויש לו חלק חשוב בחזרת המשק לפעילות שוטפת. הכדורגל צריך לחזור לפעילות רגילה, ובהתאם להנחיות של משרד הבריאות".אומר רועי כהן, המנהל המקצועי של הפועל נוף הגליל.
"אנחנו ערוכים לחזרה אפשרית של הליגה, והשחקנים חזרו להתאמן. אנחנו מחלקים את השחקנים לקבוצות של עשרה שחקנים, ומקפידים על סביבת עבודה סטרילית. ברור שזה שונה ומוזר, אבל צריך להסתגל לסיטואציה. בכל אופן, אני מאחל שמגמת השיפור תימשך ושהליגה תחזור לפעילות. העולות והיורדות צריכות להיקבע באופן ספורטיבי, ואני מקווה שכך יקרה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המנהל המקצועי קצר שבחים בשנים האחרונות, בעקבות קידום מחלקת הנוער והדגש על פיתוח שחקנים צעירים. כהן מתכוון למנות אנליסטים וסקאוטים למחלקות הנוער בעונה הבאה, שינסו לעזור למועדון לבצע קפיצת מדרגה נוספת.
"להפועל נוף הגליל יש מחלקת נוער מצוינת, ואני מעורב באופן מלא בהתפתחות השחקנים. יש לא מעט צעירים שבשנים הקרובות הולכים להתקדם בקבוצה הבוגרת, כמו עודד צ׳וקול ותום סקולבין שערכו עונת פריצה נהדרת. אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר רונן פלוט, שנותן לנו תמיכה לאורך כל הדרך, ושם כמטרה לפתח את מחלקות הנוער. בלי קשר להחלטת מנהלת הליגות לכדורגל לגבי העונה הנוכחית, אני כבר התחלתי עם ההכנות לעונה הבאה, וביחד עם גיל ברעם וירון הוכנבוים שחזר למועדון, אני בטוח שנוף הגליל צועדת לשנים יפות", סיכם כהן.