החופש הגדול: הצגות ופעילויות חינמיות בקניון העמקים

החופש הגדול כבר פה, ובקניון העמקים בעפולה, נערכו להנעים את זמנם של הילדים במהלך חודש יולי עם הצגות איכותיות ומעשירות ופעילויות חינמיות מידי שבוע

החופש הגדול הגיע ועמו "כאב הראש" להורים, היכן לקחת את הילדים בחום יולי הכבד לפעילויות איכותיות, במקום ממוזג וללא הוצאות כספיות כבדות. קניון העמקים בעפולה נערך מבעוד מועד, ויערוך בכל שבוע בימי שני בשעה 17:30 הצגות ילדים מהנות, מעשירות ומבדרות, שהכניסה אליהן בחינם.

• אלאדין

הבית בקצה ההר. צילום: יופי של טופי
הבית בקצה ההר. צילום: יופי של טופי

סיפור העם הידוע והאהוב עם מוסר השכל חשוב. אלאדין יוצא למסע ובדרך פוגש את אהובתו בדורה הנסיכה. בעזרת מנורת הקסמים משיג אלאדין את כל מה שביקש ורצה. האם יסתפק באהבתה של הנסיכה, או ירצה גם את קסמיה של ג'ני השדה?
>>לפרטים נוספים על ההצגה >

• הבית בקצה ההר

הצגה מקסימה ע"פ הסיפור המוכר "דירה להשכיר" בעיבוד חדש ומקורי. הסיפור על דיירי מגדל המבקשים למצוא דייר חדש לבניין, במקום מר עכבר שעזב. לבניין מגיעים דיירים שונים: נמלה, ארנבת, חזיר זמיר ויונה. מי ישכור את הדירה? זוהי הצגה על יחסי שכנות טובה, עזרה לזולת וחברות אמת.

>>לפרטים נוספים על ההצגה

המסע לאץ הפרחים. צילום: יופי של טופי
המסע לאץ הפרחים. צילום: יופי של טופי

• המסע לארץ הפרחים

עיבוד מקורי לאגדות הילדים "נרקיס מלך הביצה" ו"פרח לב הזהב". מלכת הביצה חולה ורק פרח שיבוא מרצונו החופשי לגור בביצה, בזכות טוב ליבו וריחו הנפלא, יוכל להבריא את המלכה. צפרדעון הצפרדע יוצאת למסע, בו היא פוגשת חברים צבעוניים המלמדים אותה על חברות ונתינה. ההצגה מלווה בשירים מוכרים ומקוריים, תפאורה ותלבושות ססגוניות
>>לפרטים נוספים על ההצגה

אצלנו בחצר. צילום: יופי של טופי

אצלנו בחצר. צילום: יופי של טופי

• אצלנו בחצר

אמנון ותמר יוצאים להביא מהמכולת מצרכים, אך בכסף שקיבלו הם קונים ממתקים. בעזרת שירי הילדים האהובים הם לומדים יחד עם כל הילדים לספר את האמת עם הרבה חיוכים, ריקודים, משחקים וכיף חיים. מופע מוזיקלי קסום וסוחף לכל המשפחה עם כל הריקודים ושירי הילדות הנפלאים שכולנו אוהבים, גם הילדים וגם ההורים.
>>לפרטים נוספים על ההצגה

קניון העמקים_שלגיה_קרדיט צילום יופי של טופי פטור מתשלום
שלגיה. צילום: יופי של טופי

• שלגיה

הפעלה מוזיקלית מקסימה ע"פ הסיפור המוכר. עיבוד מקורי מקסים ויפהפה לסיפור הידוע והמוכר על שלגיה ושבעת הגמדים. הפעלה אינטראקטיבית המשלבת תחפושות, כלי נגינה ואביזרים בשיתוף הילדים וההורים.

>>לפרטים נוספים על ההצגה

>>להצגות אירועים ופעילויות נוספות בלוח מבלים בעמק

קניון העמקים: רחוב יהושע חנקין 14, עפולה.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|