החום כבד השריפות משתוללות

החום הכבד, בשבוע האחרון שהיה באזורנו, ורשלנות של אזרחים הביא לגל שריפות. בעקבות זאת, כוחות כבאות והצלה התכוננו מראש בכוחות מתוגברים, כולל: ביטול חופשות וגיוס לוחמי אש.

לוחמי האש, מתחנת הכיבוי מגדל העמק, פעלו במספר רב של שריפות בשטחים פתוחים. אחת השריפות הייתה באזור תעשייה מגדל העמק אשר סיכנה את המפעלים הסמוכים.
שני צוותים של לוחמי האש מתחנת כיבוי מגדל העמק בפיקודו של רס"ר איציק בוזגלו הגיעו למקום וביצעו פעולת כיבוי ומניעת התפשטות למפעלים הסמוכים.
בשריפה נוספת בכפר יפיע הגיעו לוחמי האש מתחנה אזורית נצרת בפיקודו של להב משנה יהודה מלול לשריפת מבנה יביל בתוך שטח בית הספר שהיה ריק מהתלמידים. לוחמי האש, פעלו לכיבוי השריפה ומניעת התפשטות לבית הספר, כמו כן בוצעה סריקה בתוך הבית הספר, כך סיפר צביקה יעקובוב דובר כבאות והצלה אזור יזרעאל.

בשבת  שעברה בבוקר התקבלה הודעה בחדר מבצעים של תחנת כיבוי אש עפולה על שריפת קרוואן בכפר איכסאל. לוחמי האש מתחנת מרחבית עפולה, בפיקודו של להב משנה דורון קדוש, פעלו לכיבוי השריפה סריקה וחילוץ לכודים ומניעת התפשטות למבנים סמוכים.

מת"ח נצרת טפסר עמוס סבאג סיפר שבוע: "השנה עם גל החום הכבד ישנם לא מעט שריפות, לוחמי האש תחת פיקודי מיומנים, מקצועים ואמיצים אני סומך עליהם. כמו כן אני מבקש לשמור על ערנות של האזרחים".  

עוד כתבות בנושא:

"אם הרשויות היו מתכוננות, הסכנה לחיי אדם הייתה פוחתת"
שריפה באזה"ת במגדל העמק
השריפה בהושעיה: 6 ציוותי כיבוי נוספים הוזעקו לשטח
שריפה מסוכנת החריבה עשרות דונמים בגלבוע