עמק המעיינות: הזנק לגליל

בכנס הזנק לגליל , הציג ראש המוא"ז של עמק המעיינות את תכנית לפיתוח והרחבת הישובים לפיתוח והרחבת הישובים, ואת התנופה בה נמצאת המועצה, והדגיש את הנושאים בהם נדרש סיוע בין היתר שלמת מפת העדיפות החדשה של משרד השיכון

כנס בסימן הזנק לגליל התקיים ביער לביא, בארגון של "אור משימות" ובהשתתפות שר השיכון יואב גלנט, סגנו ז'קי לוי והנהלת המשרד והמחוזות, אנשי החטיבה להתיישבות, קק"ל, וראשי המועצות האזוריות בצפון.
מטרת הכנס הייתה לסמן את האתגרים המרכזיים, והחסמים בדרך לחיזוק ופיתוח הגליל. ראש המוא"ז יורם קרין,  הציג את התכניות של המועצה האזורית עמק המעיינות לפיתוח והרחבת הישובים, ואת התנופה בה נמצאת המועצה, והדגיש את הנושאים בהם נדרש סיוע, השלמת מפת העדיפות החדשה של משרד השיכון, תקציבים מתאימים לחידוש תשתיות וותיקות ותקציבים גדולים לשיפוץ והקמת מוסדות ציבור, שיאפשרו את קליטת כל המשפחות החדשות, סידורי מגורים זמניים למשפחות שנמצאות בשלב הקליטה ובניית בית הקבע, והסדרת המסלול לקליטה קיבוצית.
במהלך הדברים הודה לשר ולסגנו על היזמה, על העמדת ההתיישבות הכפרית בראש סדר העדיפות והסיוע הרב והמקצועי שהמשרד והמחוזות נותנים.