הזמיר ממגדל העמק מצדיעה לזוהר ארגוב ועופרה חזה

הזמרת הצעירה והכישרונית ממגדל העמק בר פורמן,הוזמנה להופיע בשני ערבי מחווה לזכרם של שניים מגדולי הזמר העברי. צילום: אבירז רז

הזמרת הצעירה ממגדל העמק, בר פורמן, ממשיכה לכבוש את הבמות ולאחרונה השתתפה בשני ערבי מחווה לענקי זמר עברי – זוהר ארגוב ועופרה חזה זיכרונם לברכה לעיניי קהל של מאות מעריצים. את ההזמנה הראשונה למופע לציון 30 שנה לזכרו של "המלך" קיבלה פורמן מאחיו של הזמר המנוח, אמנון ארגוב, שראה וידאו שלה ברשת הפייסבוק.
האירוע התקיים במתחם "לה-פארק" בחולון ובו הופיעו אחיו של הזמר אמנון וגם בנו גילי ארגוב. בערב המחווה זכתה פורמן הצעירה לשיר את אחד הלהיטים הגדולים של ארגוב "ים של דמעות" בליווי נגן הגיטרה האגדי יהודה קיסר שליווה את הזמר שנים ארוכות וזכתה לתשואות הקהל על הביצוע המרגש.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאירוע השני לזכרה של אחת מהזמרות הגדולות ביותר שידע הזמר העברי, עופרה חזה, הגיעה פורמן בעקבות הזמנה של המוזיקאי יוני רועה, מנהל בית הספר למוזיקה "סיטאר", שם לומדת פורמן פיתוח קול. ערב המחווה התקיים בהיכל התרבות ע"ש אריק אינשטיין בנתניה שם הופיעה פורמן עם השיר "לאורך הים" בביצוע ועיבוד מיוחד של רועה.
בר פורמן אמרה השבוע: "מאוד התרגשתי לקבל את ההזמנות לשני האירועים. מדובר באגדות של הזמר העברי ושמחתי להשתתף בערב לזכרם ולחלוק להם כבוד".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|