הזירה מתחממת: ז'קי לוי יתמודד על ראשות העיר בית שאן

"מבחינתי, בית שאן לפני הכל", אומר סגן שר השיכון שיכריז מחר על כניסתו למרוץ

לאחר חודשים ארוכים של שמועות יודיע מחר סגן שר השיכון ז'קי לוי כי החליט להתמודד לתפקיד ראש העיר בית שאן, תפקיד אותו מילא בעבר.
במודעה שהופצה השבוע בבית שאן מזמין לוי את תושבי העיר לכנס גדול שצפוי להיערך בסניף הליכוד.
"נכון שזה לא הגיוני שסגן שר יעזוב הכל ויתמודד על ראשות העיר בית שאן אבל לוי פשוט אוהב את העיר הזאת", אומר אדם המקורב אליו, "מבחינתו של ז'קי בית שאן לפני הכל".
בשנה האחרונה הופנו אל לוי פניות רבות מתושבי בית שאן שיתמודד בבחירות. הוא מצידו מכהן בתפקיד בכיר בממשלה אולם לבסוף נענה לפניות. "צריך להבין שבשביל ז'קי בית שאן שווה מכל תפקיד אחר", אומר מקורב אליו, "זאת האהבה הגדולה שלו ושום תפקיד אחר לא מרגש אותו יותר מלהיות ראש העיר של בית שאן".

• "ז'קי יכול היה לקבל כמעט כל תפקיד שהיה רוצה אבל זה לא מעניין אותו"

לוי נהנה ממעמד בכיר ומיוחד בממשלה, קרוב לכל השרים וזוכה להוקרה גם מהקואליציה וגם מהאופוזיציה. שרים רבים ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו צפויים להביע בו תמיכה פומבית בהתמודדות ולהגיע לתמוך בו. "ז'קי יכול היה לקבל כמעט כל תפקיד שהיה רוצה אבל זה לא מעניין אותו", אומר גורם בסניף הליכוד, "אותו מעניינת בית שאן ותושבי בית שאן. הוא רוצה להחזיר את העיר למסלול הנכון והשפוי. הוא לא יכול יותר להביט מהצד על מה שמתחולל בעיר ולא לעשות מעשה למען בית שאן ותושביה".
במהלך ארבעת החודשים האחרונים צפוי לוי לנהל קמפיין חיובי, לא מתלהם ולא להיגרר להשמצות. "ז'קי בא עם קבלות ועשייה ברמה הארצית", אומר אדם המקורב אליו, "הוא בא מאהבה, לא נוטר לאיש אלא מגיע רק על מנת לעשות למען בית שאן ותושביה".
לוי הסכים לומר משפט אחד: "אני מזמין את כולם ביום חמישי לשמוע מה יש לי לומר. מבחינתי, בית שאן לפני הכל".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|