הזורע: סיוע כלכלי יועבר למוזיאון ״וילפריד״ שנשדד

שר התרבות והספורט חילי טרופר, הגיע הבוקר לסיור במוזיאון וילפריד בקיבוץ הזורע שנשדד שלשום. השר טרופר: ״נעשה הכל כדי לסייע בכך שהיצירות יוחזרו. ראש המועצה חולבסקי: "המועצה תסייע כספית למוזיאון לצורך תגבור האבטחה"

בעקבות שוד האומנות שלשום במוזיאון וילפריד בקיבוץ הזורע הגיע היום לביקור במקום שר התרבות והספורט חילי טרופר ביחד עם ראש המועצה האזורית איציק חולבסקי על מנת לתמוך ולחזק את המוזיאון ואנשיו. השניים נפגשו עם הנהלת המוזיאון וקיבלו מידע אודות הפריטים שנגנבו והתקדמות החקירה.
השר טרופר: "הגעתי הבוקר למוזיאון כדי לתמוך ולחזק את מנהלי המוזיאון שחוו יממה קשה אחרי שעשרות פריטים נגנבו מהמוזיאון. פגשתי את ראש המועצה, איציק חולבסקי ואת מנהלת המוזיאון, נורית אשר ואמרתי להם כי נעביר באופן מיידי סיוע כלכלי למוזיאון. כמו כן, הדגשתי בפניהם כי אעשה ככל שביכולתי כדי שהיצירות יחזרו. פניתי הבוקר במכתב לשר לביטחון פנים בבקשה לתגבר את השמירה והאכיפה סביב המוזיאונים ברחבי הארץ וכמובן לחקור את נושא הפריצה באופן יסודי כך שהיצירות יוחזרו לאלתר."


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


ראש המועצה איציק חולבסקי: "אירחתי הבוקר במוזיאון וילפריד בהזורע את שר התרבות והספורט חילי טרופר ובאנו יחדיו להפגש עם הצוות הנפלא של המוזיאון, לחזק את ידיו ולסייע. אני פועל בכל כוחי מול בכירי משטרת ישראל לאיתור הפושעים השפלים והיצירות בעלות הערך הרב שנגנבו אתמול. תודה והערכה גדולה לשר טרופר על הביקור, התמיכה והסיוע. הבטחתי להנהלת המוזיאון סיוע כספי נוסף של המועצה לפעילות המוזיאון ולאבטחה שלו ושל היצירות הייחודיות המוצגות בו".