הזורע: חשוד בפריצה נתפס לאחר שכמעט ודרס אזרחים תמימים

החשוד נעצר, קשר עצמו לאירוע ועל פי החשד הוא ביצע לאורך תקופה מעשים נוספים הקשורים בגניבות חקלאיות

בתום מרדף ארוך ונחוש, עצרו כוחות הביטחון של המועצה האזורית מגידו אדם תושב אחד הכפרים בצפון אשר פרץ באמצע היום למחסני קיבוץ הזורע, גנב ציוד חקלאי וכמעט ודרס שניים מאנשי הקיבוץ.
האירוע התרחש ביום שני כאשר רב"ש קיבוץ הזורע לוטם בר דיווח על פריצה למחסני הקיבוץ, גניבת ציוד חקלאי וניסיון דריסה שלו ושל מנהלת המחסנים על ידי נהג הרכב מסוג לנד-קרוזר. מנהל מחלקת הביטחון של המועצה האזורית מגידו אליאב נהרי ומש"ק אשכול מג"ב יגאל כהן, אשר שהו בקרבת מקום הגיעו במהירות לאזור – זיהו את הרכב על פי הדיווח המדויק והחלו דולקים אחריו. כאשר הרכב הגיע לצומת מגידו הוא פנה ימינה לכיוון ואדי ערה כאשר נהרי וכהן ממשיכים לדלוק אחריו, אך נמנעים מלעצור אותו באמצע הכביש עד לזיהוי הרגע המתאים לביצוע המעצר.
במהלך המרדף, כאשר החשוד חש בטוח, הוא עצר בתחנת דלק סמוכה ורכש לעצרו מספר מוצרים. אנשי הביטחון ניצלו את ההזדמנות, חסמו את הרכב ובתוכו הפורץ על מנת שלא ימלט ועצרו אותו. החשוד הודה מייד באירוע וברכבו התגלה ציוד חקלאי נוסף שככל הנראה נגנב מיישובי האזור. החשוד נעצר, קשר עצמו לאירוע ועל פי החשד הוא ביצע לאורך תקופה מעשים נוספים הקשורים בגניבות חקלאיות.
מנהל מחלקת הביטחון של מגידו, אליאב נהרי: "המרדף ארך כ-40 דקות בהם עקבנו אחרי החשוד. רק כשהיינו משוכנעים שזהו הרגע המתאים לביצוע המעצר, ביצענו אותו. תופעת הגניבות החקלאיות הולכת ומחמירה והפעם זה קרה ממש באמצע היום תוך ניסיון דריסה שהיה יכול להסתיים בנפגעים".
ראש המועצה האזורית מגידו, איציק חולבסקי: "אליאב ויגאל פעלו בנחישות, חתרו למגע והביאו למעצר מהיר של גנב חצוף".

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|