הותר לפרסום! פוענח רצח תושבת נוף הגליל

על פי החשד, שלושת בניה בשנות העשרים לחייהם, תשובי כפר זרזיר, רצחו את אמם בת ה- 46, והסתירו את גופתה באזור הירדן ההררי

הותר היום לפירסום כי לאחר פעילות חקירה מהירה של היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון פוענח  רצח של אשה בת 46 תושבת נוף הגליל.
על פי החשד שלושת בניה בגילאי 20,23,28 תושבי כפר זרזיר רצחו את אמם והסתירו את הגופה באזור הירדן ההררי.
ממשטרת ישראל כי בשעות הבוקר המאוחרות של יום שישי (6/8/21) רכב פרטי באזור הירדן פרץ מחסום משטרתי ועלה חשד כי היה מעורב בארוע פלילי.
מיד עם קבלת האירוע כוחות משטרה רבים פתחו בסריקות לאיתור הרכב, והיחידה המרכזית החלה בפעולות חקירה לאיתור זהות הנוסעים ברכב. תוך כדי החקירה עלה חשד כי היעדרות של אישה בת 46 מבית זרזיר שמתגוררת בנוף הגליל קשורה למקרה, ושמו של אחד מבניה של הנעדרת עלה כחשוד בהיעדרותה ובפריצת המחסום.
לאחר חקירה אינטנסיבית בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים התגבר החשד כי האישה נרצחה. בלשי היחידה המרכזית ניסו להתחקות אחר החשוד שירד למחתרת ונעלם למשך שעות, זאת במקביל לחיפושים אחר הנעדרת.
מאוחר יותר ביום שישי אחה"צ החשוד ניסה לפרץ מחסום משטרתי יזום שנפרש בעקבות החקירה. כוחות משטרה דלקו אחריו והוא נעצר לאחר מרדף רגלי סמוך לנהלל.
במסגרת החקירה נעצרו שלושת בניה של המנוחה ועוד קרוב משפחה החשוד בסיוע לרצח אשר מעצרו הוארך בבית המשפט עד ליום 12/8/21.
שוטרים רבים בליווי מסוק, כלבנים, פרשים ויח׳ הגששים של משטרת ישראל המשיכו בביצוע סריקות לאיתור הנעדרת ולאחר 26 שעות של חיפושים נמצאה גופתה של האישה בשטח באזור הירדן ההררי.
מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא: הפעילות המהירה של חוקרי היחידה המרכזית באיתור החשוד, והחשד שהעלו כי מדובר ברצח, הביאו להזנקת כלל כוחות המחוז הצפוני למבצע מהיר ונרחב לאיתור גופת הקורבן ומניעת העלמותה, מוכיחים שוב את המחויבות המלאה שלנו לפיענוח פשעים בחברה הערבית תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותנו, אווירים, קרקעיים ומיוחדים.
מהמשטרה נמסר כי בשלב זה החקירה בעיצומה, מעצרם של שלושת האחים הוארך בבית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה עד ליום 16/8/21 וצו איסור פירסום הוטל על כל פרט מפרטי החקירה.

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|

סמוך לטירת צבי: סוכלה הברחת נשק גדולה

|