הותר לפרסום: סוכלה הברחת כלי נשק נשק ארוכים לארץ בגבול המזרחי של המדינה

ההברחה סוכלה ביום חמישי האחרון בתום פעילות ממושכת וסמויה של בלשי יחידת הגבולות ביחידה המרכזית של המשטרה בשיתוף לוחמי חטיבת הבקעה והעמקים של צה"ל. נתפסו 11 רובים מסוג shotgun ורובה אחד מסוג M. בפעילות נעצרו שני תושבי ירושלים המזרחית, גבר כבן 29, ונערה כבת 17. צילום דוברות המשטרה

הותר לפרסום כי בפעילות היחידה המרכזית של מחוז צפון במשטרת ישראל בשיתוף לוחמי צה"ל מהחטיבה המרחבית "הבקעה והעמקים" סוכלה הברחה של 12 כלי נשק ארוכים למדינת ישראל באזור הצפון.
ההברחה סוכלה ביום חמישי האחרון(12/12), בשעות הצהריים, כאשר בתום פעילות ממושכת וסמויה סיכלו כאמור בלשי המשטרה בשיתוף כוחות צה"ל הברחת הנשקים בגבול המזרחי של ישראל.
מהמשטרה נמסר כי, במהלך הפעילות הסמויה בגבול המזרחי בסמוך לישובים מסדה ושער הגולן, הבחינו הבלשים בחשוד אשר הגיע סמוך לגדר המערכת והעלה לרכבו שק גדול.
החשוד החל בנסיעה דרומה בכביש 90 ובצמוד לקיבוץ חמדיה נעצר על ידי הבלשים. בחיפוש ברכבו נתפסו 11 כלי נשק מסוג shotgun ורובה אחד מסוג M-16. החשוד צעיר כבן 29 ממזרח ירושלים נעצר ויחד עימו עוכבה לחקירה צעירה כבת17 גם היא ממזרח ירושלים, השניים הובלו למעצר להמשך חקירת הרחת הנשקים.
בהודעת המשטרה נמסר כי המשטרה תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק,אמצעי לחימה וחשיפה של אותם עבריינים המסכנים את שלום הציבור עד הבאתם לדין על מנת למגר את תופעת האלימות והשימוש באמצעי לחימה ולשמור על שלומו וביטחונו של הציבור.