מפגינים מול עיריית עפולה: "טפלו בגן המוזנח"

הורי גן שושנים בעפולה הפגינו אחר הצהריים מול בניין העירייה, ברח' חנקין הסואן. ההורים מחו בפני ראש העיר ומינהל החינוך על מצבו הסניטרי הקשה, לטענתם, בו הגן שרוי כבר זמן רב ללא מענה. לטענתם, התנאים התברואתיים בגן ובמתקניו, ביניהם ארגז החול המזוהם, אינם מקובלים עליהם וגורמים לנזק פיזי לילדיהם. ראש העיר, יצחק מירון, ירד מלשכתו אל מארגני ההפגנה והגיב לטענותיהם. צפו בגלריית התמונות

הורי גן שושנים בעפולה יצאו הערב להפגנה מול בניין העירייה במחאה כנגד המצב התברואתי והסניטרי בגן בשנים האחרונות. לדברי ההורים, ילדיהם המבלים בגן זמן ניכר במהלך היום, סבלו בחודשים האחרונים מפריחות בכל הגוף וממחלות זיהומיות כאלו ואחרות. להפגנה הגיעו כ-40 הורים וילדים שכאמור מחו על ההזנחה המתמשכת של העירייה של הגן אם זה בחול מזוהם בארגז החול שמשמש למשחקים ואם זה במתקני המשחקים בחצר, ההורים התלולנו בין היתר על מכת פשפשים . בהפגנה הוצגו תמונותיהם של ילדיהם עם פצעי זיהום כתוצאה מפשפשים ומזיקים אחרים.

ההורים איימו והודיעו חד משמעית כי לא יפתחו את שנת הלימודים כי הגיעו מים עד נפש. לטענתם, הבעיות ידועות לכולם מזה זמן רב, תמונות קשות של פצעי זיהום ופריחות על גופם של ילדי גן שושנים הוצגו וזעזעו את העוברים והשבים.

מירון ירד ושוחח עם המפגינים - 1
קולות המפגינים הגיעו ללשכתו של ראש העיר מירון שירד לשמוע את טענותיהם

• ההורים מאוכזבים מהיחס של העירייה, ראש העיר מגיע להרגיע

ההורים קבלו על כך שהעירייה לא התייחסה אליהם ברצינות ובזמן ולא הייתה כל התייחסות לבעיות למרות שהן ידועות לכולם זמן רב, בנוסף טענו ההורים שיש העדפה ותקציבים לפסטיבלים ולא לבריאות הילדים ולטענתם התשובות שהם קבלו מגורמי העירייה ואיימו שבמידה ולא ימצא פתרון לבעיות של גן שושנים הם לא יפתחו את שנת הלימודים בתחילת חודש ספטמבר.
לאחר כחצי של של הפגנה קולנית ירד ראש העירייה יצחק מירון ועוזריו ממשרדו אל קהל המפגינים ושוחח עמם באופן פתוח וגלוי, מירון הבטיח להורים כי בימים הקרובים תבדוק העירייה לעומק את טענותיהם והבטיח כי יחפש פתרונות מידיים לבעיה.

בזמן הקרוב, יעלה הוידאו המלא מההפגנה כולל מפגש ההורים עם ראש העיר והדיון שהתפתח על רקע הרחוב הסואן. המשיכו להתעדכן.