הולכים עם אמא לעבודה

שלושת ילדיה של גולדי חנניה, מורה לאומנות בבית ספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק, קמים בכל בוקר ומגיעים יחד עם אמם לעבודה, במקום בו הם לומדים. "הם מכירים את מסדרונות ביה"ס מהרגע שנולדו", אומרת גולדי

ישנם מקרים שהורים נאלצים לקחת את ילדיהם יחד איתם לעבודה מכל מיני סיבות. אבל במקרה של גולדי חנניה, מורה לאומנות בבית ספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק זה עניין של שגרה בשל העובדה שהילדים, שהם, אמבר ומיקה לומדים בבית הספר בו היא מלמדת מזה שנים.
"כזוג מורים במערכת החינוך שלושת ילדנו מכירים את מסדרונות בית הספר אורט רוגוזין מהרגע שהם נולדו", סיפרה האם "אני מאמינה גדולה במערך החינוכי של בית הספר והבחירה עבורי הייתה לי טבעית". שהם עלה השנה לכיתה י"א, אמבר בכיתה ט' ומיקה, שחקנית הרכש החדשה, הגיעה השנה לבית הספר לכיתה ז'.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שהם, בנה הבכור, התייחס למצב ואמר: "עבורי זה טבעי לבוא לבית הספר. אני רגיל מגיל קטן לבוא עם אמא לעבודה. אפילו שהייתי חולה, הייתי מגיע עמה, יושב ומצייר בזמן שהיא הייתה מלמדת. מזל שבית הספר קיבל זאת בהתחשבות רבה. זה גם קל כי הכל זמין לי אם אני צריך משהו לספר או להתייעץ אמא כאן".

• "יש לי אמא מיוחדת"

אמבר שעלתה בשנה שעברה לחטיבת הביניים הוסיפה: "עבורי המצב היה שונה, כי מצפים ממני ליותר בגלל שאני ילדה של מורה. אני תלמידה מעולה אבל בכל זאת כל דבר עובר לאמא באותו הרגע. זה היה קצת מוזר אבל היום אני בהחלט מקבלת זאת באהבה. ילדים לעיתים חושבים שיש לי זכויות או כמו שאומרים פרוטקציה אבל אין דבר כזה אצלנו ההיפך. יש לי אמא מיוחדת כולם אוהבים אותה אז עבורי זה קל להסתובב בבית הספר כשכולם יודעים שגולדי היא אמא שלי. הסדנא שלה תמיד פתוחה לכל התלמידים ומי שרוצה להירגע משיעור מגיע אליה. לפעמים יש לה שיעורים עם מלא תלמידים מכל מיני כיתות וזו גאווה עבורי".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מיקה, שהצטרפה השנה לשני האחים שלה ולומדת בכיתה ז': "הצטרפתי עכשיו, אבל אני מרגישה בטוחה יותר שאמא כאן. למרות שהייתה לי אפשרות ללמוד בבית ספר אחר, בחרתי להיות עם האחים שלי ואמא. אנחנו מאוד מלוכדים וזה נותן ביטחון פנימי. גם אם אמא זקוקה לעזרה תמיד אני יכולה לבוא לעזור בכל דבר".
"עבורי זו דוגמה אישית, אני גאה להיות חלק מבית הספר, הסדנה שלי זה הבית שלי וככה ילדי חלק מהבית הזה. ילדי לומדים ממני איך להעניק ולהיות קשובה לאחרים ולא רק להם. אני מעורבת, לא מתערבת וככה חיה מאמינה בנתינה ואהבה אין סופית לכולם", סיכמה גולדי.