מגידו: "הולכים" על זה

משרד התחבורה אישר פרויקט בהיקף של 4 מיליון שקלים לשביל אופניים והליכה מאליקים, עין העמק ורמות מנשה

משרד התחבורה אישר השבוע פרויקט סלילת שבילי אופניים והליכה שיכלול שביל סלול מאליקים דרך עין העמק ועד צומת רמות מנשה ושביל מקיבוץ רמות מנשה עד צומת רמות מנשה.
שני השבילים יתחברו ל"שביל המרובע" ויאפשרו לתושבי וילדי עין העמק, אליקים ורמות מנשה, תנועה באופניים וברגל מהישובים ועד בית ספר "מגידו", בית ספר "עומרים", יד לבנים, אולם התרבות האזורי, מרכז "גיל אור" ומתחם המועצה האזורית מגידו.

שביל האופניים ביערות רמות מנשה. באדיבות אתר קק"ל
שביל אופניים ביערות רמות מנשה. באדיבות אתר קק"ל


את הבקשה הגישו ראש המועצה ומהנדס המועצה בפגישתם עם שר התחבורה ישראל כץ באפריל 2014. משרד התחבורה אישר בשלב ראשון תקציב של 150 אלף שקלים למדידות ותכנון הפרויקט והשבוע בישר מנכ"ל המשרד עוזי יצחקי לראש המועצה על אישור מימון הפרויקט בעלות של 4 מיליון שקלים.
ראש המועצה איציק חולבסקי נפגש השבוע בכנס השלטון המקומי וקק"ל עם שר התחבורה ח"כ ישראל כץ והודה לו על אישור הפרויקט. כמו כן, הזמין ראש המועצה את שר התחבורה לביקור במועצה במטרה לדון על קידום כבישים 66 ו-672.
חולבסקי: "הפרויקט יאפשר גישה נוחה ונגישות מעולה ברגל ובאופניים לתושבי וילדי אליקים, עין העמק ורמות מנשה  – הן לבתי הספר ולמתחם התרבות והפנאי של המועצה. במקביל המועצה מקדמת מול קק"ל שביל אופניים שיחבר את יישובי הע