הולכים בדרכי תמר: מיזם מרגש לזכר הנערה מעפולה שנגעה בכולם

דוד ואיריס הרמן מעפולה, הוריה של הנערה תמר שנפטרה ממחלת הסרטן לפני כחמישה חודשים – ושסיפור המאבק שלה נגע בלבבותיהם של רבים, מקיימים היום מיזם מרגש לציון יום הולדתה ה-17 של בתם. "בשבוע זה נגדיל ונרבה את אמירת התודה ככפי שלימדה אותנו תמר במהלך חייה", אמרו ההורים. צילום: באדיבות המשפחה

היום חל יום הולדתה ה17 של תמר הרמן מעפולה, צעירה מלאת חיים שנפטרה לפני כחמישה חודשים ממחלת הסרטן. סיפור המאבק העיקש שלה במחלה הארורה נגע בלבם של אזרחים רבים בכל רחבי ישראל.
הוריה של תמר, דוד ואיריס החליטו לציין את היום המיוחד להם במיזם מרגש – בסימן הכרת הטוב ואמירת תודה. "תמר בחייה בכלל ובפרט במחלתה הקפידה לומר תודה על כל מיני דברים הנראים לנו כמובנים מאליהם", סיפרו ההורים השבוע: "לדוגמא, כמישהי באה לבקר אותה היא דאגה לשלוח לה הודעה מלאת תודה. היא גם מאוד העריכה את ההתעניינות מצד אנשים במצבה הרפואי והתמיכה לה זכתה. בגלל שהכרת התודה כל כך אפיין אותה החלטנו להעלות את המודעות באמירת התודה – שיהיה כמובן לעילוי נשמתה. המיזם מתפרס בכל רחבי הארץ – בין במוסדות חינוך, בכוחות הביטחון ובין במשפחות.

הוריה של תמר הרמן. צילום: באדיבות המשפחה
הוריה של תמר הרמן. צילום: באדיבות המשפחה

בעפולה נרתם למיזם הצוות החינוכי בבית ספר נועם מוריה שבו חונכה תמר. במסגרת זו תלמידי בית החינוך ייצאו לחלק גלויות תודה לעובדי הניקיון בעיר עפולה ובשכונת גבעת המורה. כמו כן סניף בני עקיבא בעפולה קיים שבוע פעילות בנושא התודה. בשבוע זה נגדיל ונרבה את אמירת התודה ככפי שלימדה אותנו תמר במהלך חייה".
ההורים הוסיפו כי הם גם החליטו לחלק מגשי עוגיות לצוותים הרפואיים בבית חולים שניידר ולחיילים בבסיס עטרות. מלבד המשפחה הזמינו ההורים את הציבור הרחב לבצע פעילות ברוח המיזם ולתייג אותה ברשתות החברתיות ב'האשטאג': הולכים בדרכי תמר.
תייגו (#הולכיםבדרכיתמרואומריםתודה)