הוליווד זה כאן: מרדף משטרתי בדבורייה כנגד רוכבי אופנועים שמשמשים לספורט מוטורי

במהלך פעילות אכיפה משטרתית באזור כנגד רוכבי אופנועים, נתפסו בשני מקרים שונים מפרי חוק במהלך מרדפים הוליוודיים. המחשה: צילום- דוברות המשטרה

אופנועני החטיבה הטקטית של משמר הגבול פעלו בשבוע שעבר בגזרת ואדי ערה בכדי לאכוף עבירות מסכנות חיים בדגש על עבירות של רוכבי הדו גלגלי. במהלך הפעילות הבחינו שני האופנוענים של מג"ב בשני כלי רכב חשודים שנסעו על ציר עפר באזור כפר קרע לכיוון כביש 65 כשאחד ללא לוחיות זיהוי.
החשודים שהבחינו באופנועים המשטרתיים, החלו בנסיעה מהירה בניסיון להימלט מהשוטרים וכאשר הגיעו לצומת ברטעה אחד הרכבים חצה את הצומת באור אדום וגרם לתאונת דרכים בה היו מעורבים מספר רכבים. בתאונה נפצעו 3 אזרחים שומרי חוק באורח קל והם פונו לטיפול רפואי בבית החולים.
אחד האופנוענים הצליח לעצור את שני החשודים(קטינים) ברכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים והאופנוען השני המשיך במרדף לתוך ברטעה אחר הרכב ללא לוחיות הזיהוי שם נטש הנהג החשוד את הרכב והחל בבריחה רגלית כשהשוטר דולק אחריו ויחד עם רוכב אופנוע נוסף הביאו למעצרו.
3 החשודים(מתוכם שני קטינים 15-17 ובגיר בן 20), פלסטינים תושבי ברטעה ללא אישורי שהייה וללא רישיונות נהיגה נעצרו להמשך חקירה במשטרה.
בפעילות נוספת בדבורייה זיהו השבוע לוחמי מגב קבוצה של רוכבים במרכז הכפר על גבי טרקטורונים ואופנועי שטח לא חוקיים. ברגע שהחשודים הבחינו באופנועי המשטרה הם החלו להימלט ואחריהם התפתח מרדף משטרתי שהסתיים במעצר שני תושבי דבורייה(19-20) ללא רישיון נהיגה שרכבו על הכביש באופנועים שמיועדים לספורט מוטורי בלבד. בבדיקה עלה שאחד האופנועים הינו כלי מוברח ועל כן הוא הועבר למכס והאופנוע השני הוחרם על ידי המשטרה.

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|