יום המורה בויצו ניר העמק: קבלת פנים הוליוודית למורים

בביה"ס ניר העמק בעפולה התייחסו למורים ביום המורה כמו אל כוכבים מושא להערצה, ופרשו לכבודם שטיח אדום.

ברחבי ישראל נחוג לפני מספר ימים "יום המורה", מעין חג אזרחי שבו הורים וילדים אומרים תודה למורים שלהם ומעניקים להם קצת נחת מהמשימות החינוכיות השוטפות. היום נולד על מנת לנסות ולבטא את ההערכה לפועלם של מעצבי דור העתיד.
במסגרת זו הפיקה מועצת התלמידים בכפר הנוער ויצו ניר העמק, בשיתוף עם יתר תלמידי בית הספר והוריהם, יום מיוחד ומרגש עבור המורים. גולת הכותרת ביום היה שטיח אדום ויפהפה שנפרש בסמוך לחדר המורים ולאורכו צעדו המורים והמנהלים לקול תשואות התלמידים, שהביעו את הערכתם הרבה למחנכים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעבר לכך הורי התלמידים דאגו לאפות עבור המחנכים עוגות מפתות וריחניות שרוכזו בעבורם בחדר חגיגי בבית הספר וכן התלמידים דאגו מבעוד מועד להגברה ומוזיקה מקפיצה.
מנהלת הכפר אסתי כהן הייתה אף היא נרגשת השבוע ממחוות התלמידים, "היה זה אירוע מרשים וראוי להערכה", אמרה מנהלת בית הספר, "רואים שהושקעה בו מחשבה רבה. שמחנו מאוד לראות את התלמידים מביעים את הערכתם כלפינו וכמובן גם ששמחנו להיות חלק מכל האירוע המיוחד הזה. כלל המורים והצוותים החינוכיים היו נרגשים מאהבה וההערכה הרבה. התלמידים הפיקו את כל היום ביצירתיות ותחת מעטה סודיות, מה שהעצים את החוויה בעבורנו", סיכמה אסתי כהן.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|