הודעה לתושבי נצרת עלית: הגיע הזמן להוציא את בגדי הים שלכם

הבטחתי ולכן אקיים: רונן פלוט הבטיח במהלך קמפיין הבחירות שלו לשקם את הבריכה העירונית ועמד במילתו- כנגד כל התחזיות. ביום שישי תחנך הבריכה בהפנינג מצנן. עלות השיפוץ הסתכמה בחצי מיליון שקלים.

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

מי שראה את מצבה המוזנח של הבריכה העירונית לפני שבועיים לא היה מאמין שתפתח באחד ביולי כפי שהבטיח ראש העיר רונן פלוט. מתקן הבריכה היה מלוכלך ומוזנח, הדשא צהוב וללא מתקני הצללה, השירותים לא פעלו, משאבות לא היו וגם לא רובוט לניקוי הבריכה. ראש העיר  פלוט ראה את הכל והודיע חגיגית: הבריכה תפתח באחד ביולי. ביישוב שאין בו ים לא יהיה מצב שלא תהיה בריכה פתוחה לילדים בחופש הגדול".

פלוט לקח את המבצע לידיו ובאופן אישי פיקח על העבודות שבוצעו על ידי אגף הטכני בהובלת סגן ראש העיר אלכס גופמן ורשת המרכזים הקהילתיים בסיוע חבר המועצה אלכס גדלקין .
עלות השיפוץ הסתכמה בחצי מיליון שקלים. העבודות בוצעו כבר ביום שלמחרת הבחירות וכללו חידוש כולל של מתקן הבריכה והכשרתו לרחצה תוך עמידה בכל התקנים והאישורים.


עלות הכניסה לבריכה תהיה מסובסדת לתושבי נצרת עילית בלבד והן ישלמו 15 שקלים בזמן שלתושבי חוץ המחיר נקבע ל 50 שקלים. פלוט הודיע כי ידאג לסבסוד מלא לטובת ילדי רווחה שידם אינה משגת


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


פלוט הנחה את הקבלן לעבוד גם בשעות הערב הלילה המאוחרות על מנת לעמוד בלוח הזמנים. ואכן, העבודות הסתיימו במועד המתוכנן והחל ממחר (שישי) הבריכה תהיה פתוחה להנאת התושבים. לרגל הפתיחה יתקיים בשעה עשר בבוקר טקס חגיגי בהשתתפות ראש העיר פלוט וחברי מועצת העיר ובסיומו ייהנו הילדים מהפנינג ססגוני כולל מתקנים מתנפחים ופעילות יצירה.

• מאמץ עירוני אדיר לפתוח את הבריכה בזמן

"אני שמח שהצלחנו לעמוד ביעד ומבקש להודות לכל השותפים שעשו מאמץ אדיר והוכיחו שאין דבר העומד בפני הרצון", אמר פלוט והוסיף: "אני רוצה להודות לכל עובדי העירייה ורשת המרכזים הקהילתיים שעבדו יום ולילה על מנת שהפרויקט יסתיים בזמן, להודות לאלכס גופמן שעשה עבודה מצוינת יחד עם כל עובדי האגף הטכני, לאלכס גדלקין שרתם את רשת המרכזים הקהילתיים וביחד עשו עבודה נהדרת, למנהל ההנדסה בעירייה ובראשו מהנדסת העיר סבטלנה גרמן ולכל השותפים".

עלות הכניסה לבריכה תהיה מסובסדת לתושבי נצרת עילית בלבד והן ישלמו 15 שקלים בזמן שלתושבי חוץ המחיר נקבע ל 50 שקלים. פלוט הודיע כי ידאג לסבסוד מלא לטובת ילדי רווחה שידם אינה משגת "לא יהיה ילד בעיר שלא יוכל להיכנס לבריכה וליהנות בגלל קושי כלכלי", הבטיח.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: