ההורים שלא היו לי

סיפור החיים המרתק של דללין דסטאו מעפולה, צעיר אמיץ שהתייתם בגיל שנתיים משני הוריו והקים את ארגון ועמותת "משפאחה" הובילו אותו לכתיבת ספר שמגולל את המסלול המרתק שעבר. הספר כתוב ודסטאו פנה בימים אלה לפלטפורמת מימון המונים בכדי שייראה אור

בשנים האחרונות נחשפו תושבי עפולה והעמקים לסיפורו המרגש של דללין דסטאו, צעיר בן 19 וחצי שהתייתם מהוריו כשהיה ילד בן שנתיים, עלה ארצה בלי לדעת ולו מילה אחת בעברית ומאז פורץ כל מחסום ומכשול בדרך להצלחה בחברה הישראלית. בשנים האחרונות הוא לקח ולוקח חלק פעיל במועצת התלמידים המקומית והארצית, בקהילת הנוער בבירת העמק ובמיזמים חברתיים. גולת הכותרת של פעילותו היא הקמת ארגון "משפאחה" שמסייע לעשרות ילדים יתומים.
בימים אלה סוגר דסטאו מעגל כשהוא פועל להוציא לאור את "ההורים שלא היו לי", ספר שמגולל את סיפור חייו הפתלתל ושלשם הוצאתו לאור הוא פנה לפלטפורמת מימון המונים "הד סטארט".

• אחד מ-20 מבני הנוער המשפיעים של סמסונג ב-2020

בדף המימון נכתב: "המטרה שלנו היא באמצעות הסיפור המפתיע והמרגש של דללין, לייצר גלים של השפעה ותקווה בקרב יזמים צעירים ברחבי הארץ. לעזור להם להאמין שלא משנה מאיפה הם מגיעים, הם מסוגלים להיות מופלאים. הספר הייחודי "ההורים שלא היו לי" יוצא לאור, וזה יקרה רק אתכם. הסיפור מתחיל בהרמת יד בשיעור שגרתי, בו דללין לא הבין מילה בעברית, אשר פתח שער לעולם היזמות והמנהיגות. ספר שכל אדם בישראל צריך לאחוז ביד – המגולל את הסיפור המדהים על יזמות, מנהיגות, והגשמת חלומות. בגיל שנתיים דללין התייתם משני הוריו, ולאחר שעבר מבית לבית לבסוף למשפחה האוהבת של דודו ודודתו, באמצעותם זכה לעלות ארצה בגיל 12".


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


עוד נכתב בדף: "הספר מגולל את סיפורו של דללין, כיצד עלה ארצה, ואיך, על אף "תנאי הפתיחה" הרעים, הצליח לזכות בפרס שר החינוך לנוער מתנדב, להיבחר לאחד מ20 בני הנוער המשפיעים של סמסונג ב2020, ולהקים את עמותת "משפאחה", שמטרתה לאפשר לכל יתום להצליח לא משנה מהם תנאי הפתיחה שלו. הספר כתוב ומוכן לצאת לאור. פשוטו כמשמעו – לצאת לאוויר העולם בחנויות הספרים הגדולות, ולחלוקה בחינם לחניכי עמותת משפאחה".
"כל הקשיים שעומדים בפניי מכינים אותי לחיים, ועם זה אני בוחר ללכת", אומר דללין לסיום: "היו שותפים במסע שלי שהחל באתיופיה ונמשך כיום באמצעות הספר, פה בישראל", סיכם.

עד עתה גויסו אלפי שקלים לפרויקט כשהיעד הנדרש הוא 60,000.
לסיוע במימון הפרויקט: https://headstart.co.il/project/59630

 

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|