הדרך לבריאות שלכם מתחילה ב"חגי אורטופדיה"

שירות אישי ומקצועי, מגוון מוצרי אורטופדיה, ספורט, בריאות, שיקום וניידות, מחירים הוגנים ומענה מהיר, כל אלה ועוד הפכו את "חגי אורטופדיה", לאחד המרכזים המובילים בצפון בתחום האורטופדיה. בראיון ל"עמקניוז" מספר הבעלים חגי הראל על הסיפוק בהקלת המכאובים של הלקוחות, על ההנגשה הייחודית של החנות באמצעות המעבדה הניידת, על המדרסים המתקדמים ביותר, המיוצרים בטכנולוגיית CNC וגם על המוטו האישי שלו, שמהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של העסק

לאורך שנות חיינו, מגיל ילדות ועד זקנה, יזדקקו רבים מאיתנו לשירותי רפואה מגוונים, שלא פעם יפנו אותנו כחלק מתהליך למרכזים המתמחים באורתופדיה ושיקום. לאותם מרכזים יכולת אמיתית להקל על לא מעט מכאובים והתמודדויות מאתגרות של אוכלוסיות רבות. היכולת הזו תבוא לידי ביטוי בזיהוי מקצועי ומדויק של הצרכים והתאמת האביזר או המכשיר הנדרש. אחד המרכזים המובילים בתחום האורטופדיה באזור הצפון הוא "חגי אורטופדיה", מרכז נגיש הממוקם באזור התעשייה בעפולה. המרכז עובד בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים, משרד הבריאות והביטחון. את המרכז מוביל ומנהל מזה יותר מ-14 שנים חגי הראל שמאחוריו שנות ניסיון רבות בתחום, יחד עם צוות מקצועי, שירותי ומיומן, "מבחינתי זה הצוות המושלם", מדגיש חגי כבר בראשית הריאיון.

הכול במקום אחד

במתחם "חגי אורטפדיה" המשתרע על 150 מטרים – שתי קומות שמעוצבות בקפידה ובהתאמה לקהל היעד של החנות. בקומה הראשונה ציוד נוחות מגוון: החל מכריות לחץ לשחרור אזורים מסוימים בגוף, כריות שינה אורטופדיות בדרגות קושי שונות, אביזרים משלימים- ציוד תמיכה לקשישים ולנזקקים לתמיכה במקלחת, בשירותים, באמבטיה, ובחדר שינה. עוד תוכלו למצוא בקומה זו כסאות סיעודיים, כסאות גלגלים, מיטות סיעודיות ומנופים. לצד כל אלו בקומה גם מגוון רחב של נעלים איכותיות מהמותגים המובילים בעולם. "את כל הציוד הכי מקצועי אפשר למצוא אצלנו במחירים שווים לכול נפש ובתמורה מלאה", אומר חגי.
בקומה שנייה של "חגי אורטופדיה" תצוגה מרשימה של ציוד סיעודי וניידות ללקוחות שמגיעים לחנות עם זכאות משרד הבריאות או כאלה הזקוקים לפתרון ייעודי ספציפי. בתצוגה הנעימה לעין תוכלו למצוא החל מהליכונים, כסאות גלגלים ורחצה, מיטות סיעודיות, מנופי קימה והעברה ועוד. בקומה גם מכשור כושר ביתי ומקצועי מתקדם מהמותגים הנחשבים ביותר, ובמחירים שווים לכל נפש. בחנות תמצאו גם פתרונות להליכה בטוחה ונכונה, "ברגע שאנו מזהים אצל לקוח בעיית יציבה ואיזון לא תקין, או כאשר לקוח מגיע עם הפנייה מפיזיותרפיסט או רופא, אנחנו יודעים להציע ולהמליץ לו על מספר פתרונות – ממקל הליכה פשוט ועד מכשירים מגוונים יותר על מנת לתת לאותו לקוח פתרון מיידי המקל על אורך חייו", אומר חגי, "ללא מעט מבוגרים קשה לעיתים לקבל את השינוי שפתאום צריך להיעזר ולהיתמך במקל הליכה או בהליכון, ואנחנו יודעים להסביר לו עד כמה זה חשוב ונכון שזה יהיה לידו בשעת הצורך".
תחום נוסף בו מתמחה החנות היא מענה לחולי סכרת. זה כולל התאמה של נעלים מיוחדות, גרביים ללא תפרים והתייחסות יתרה במדרסים רכים למניעה וטיפול בפצעים. "אנו גם יודעים לתת מענה מהיר עד למיטת המאושפז בבית החולים", מוסיף חגי, "המענה הזה ניתן מיד עם קבלת הפנייה אלינו מהמטופל, בן משפחתו או הצוות הרפואי המסור. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומספקים מגוון רחב של אביזרים אורטופדיים כגון חגורת גב עקב שבר בחוליה, מגן ברך עם צירי צד לאחר ניתוח, מגף הליכה ועוד מוצרים רבים במחירים הוגנים. השירות ניתן לאורך כל ימות השבוע וגם מעבר לשעות הפעילות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"הלקוח אצלנו במרכז"

הלקוחות ב"חגי אורטופדיה" מגיעים מקהלי יעד מגוונים, החל מגיל שנתיים ועד 100 ויותר. חגי מדגיש שקהל הלקוחות מגוון וחלקו מגיע לאו דווקא עם כאבים ובעיות, "ש המון לקוחות עם מודעות והקשבה לגופם ולכן הם רוצים למנוע פגיעות, לדוגמא ספורטאים שמאמצים את גופם על בסיס קבוע. אנחנו יודעים לתת להם מענה של פיזור לחצים ובלימת זעזועים ייחודית במדרסים, ואף התאמת סוג הנעל לתוואי השטח בו נעשית הפעילות. מעבר לזה מגיעים אלינו לקוחות שרוצים נוחות יתרה, ייעוץ ופתרונות למניעה של פציעות, וברגע שהם מקבלים אותו ומשתמשים בו הם מבינים מהר מאוד שהוא היה חסר להם כל השנים".
מיד עם כניסתם של הלקוחות לחנות ניתן להבחין באלמנט השירותי שבא לידי ביטוי בחיוך וברצון תמידי לסייע ולתת מענה. "אנו רואים את הלקוח במרכז ועושים את הכול במטרה להעניק לו פתרון לכל צורך- אם זה במדרסים ואביזרים אורטופדיים בשיתוף כל קופות החולים, באביזר משלים, בנעל מיוחדת ונוחה וכל דבר שיעזור לו לעבור את היום בצורה יותר נעימה ומקלה", מסביר חגי, "יש לנו את המכשור המתקדם ביותר בצפון ואנו מכווני מטרה לדאוג שהלקוח ייכנס כמו שאמרנו עם חיוך וייצא עם חיוך. זה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית שלנו שכוללת מלבד השירותיות גם אמינות, מקצועיות וליווי מלא".

המדרסים המתקדמים ביותר

אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים של "חגי אורטופדיה" מתנקז לתחום המדרסים. בשנים האחרונות הפכה החנות למוקד ויעד מועדף על ציבור לקוחות שנזקק למדרסים ובחנות לא קופאים על השמרים וממשיכים להתעדכן בטכנולוגיות הכי מתקדמות בתחום. בעת הנוכחית מציגים בחנות מערכת חכמה של מדרסים להתאמת מדרסי CNC בדיוק מרשים ביותר ובהתאמה אישית, "רכשנו מערכת מחברה הונגרית בינ"ל שיודעת לסייע לייצר מבחינה טכנולוגית את המדרסים הטובים ביותר, נקודה", אומר חגי, "המחשוב הוא בלעדי באזור שלנו והוא יודע לתת מידע לא רק על כף הרגל אלא מידע רחב – בדיוק מושלם – של איזון השלד ופיזור העומסים. כך אנחנו יודעים שאם יש בעיה נקודתית – אנו רואים את התמונה הכללית בשקיפות מלאה. המדרסים מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, עם אחריות לשלוש שנים – כולל טיפול בבלאי, נוחות וביקורות, ללא חיוב נוסף. לתפיסתנו הקשר מול אותו לקוח שרוכש אצלנו מדרסים לא יסתיים לאחר הרכישה, אלא הרבה אחרי. חשוב לנו גם שהוא ירגיש בנוח עם המדרסים, שיחווה הקלה במכאוב הספציפי ושהמדרס יהיה תקין ועמיד גם אחרי תקופה".
מלבד המדרסים המתקדמים מציגים ב"חגי אורטופדיה" חידוש נוסף, גבס קל של חברת "מג'יקסט". מדובר בפתרון של ממש, בייחוד בחודשי הקיץ, עבור אלה שרוצים להתרחץ במימי הים, הבריכה או להתקלח ללא חשש. הגבס מאוורר בצורה מלאה, הוא מגן בהיבט הרפואי, קל למשקל וידידותי לסביבה. מעבר לכך הוא גם כשר לטבילה. "זיהינו ביקוש נרחב לגבס שנותן מענה לילדים ומבוגרים כאחד", אומר חגי, "הוא מעניק הרגשה קלילה ומקל גם בהתנהלות היום יומית. מעבר לכך הוא נוח מאוד ונעים למגע. בסופו של דבר הוא נותן הרגשה שאין גבס".

חגי הראל, הבעלים והמנהל של חגי אורטופדיה
חגי הראל, הבעלים והמנהל של חגי אורטופדיה

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המעבדה הניידת בדרך אליכם

מנעד השירותים הרחב של "חגי אורטופדיה" כולל גם הפעלה של מעבדה ניידת, שירות שניתן ללקוחות עם מוגבלויות כאלה ואחרות. "המעבדה הניידת שלנו נותנת מענה לכל אדם שזקוק לעזרה והשירות בא לידי ביטי בתמיכה, ייעוץ ובפועל בהתקנה של כלל המוצרים הנדרשים. לא פעם אנחנו מקבלים שיחות טלפון מאנשים עם מוגבלויות, שמתקשים להתנייד בימי הקיץ החמים או החורף הגשומים ובמיוחד בשביל זה אנחנו מעניקים את השירות הזה עד פתח הבית שלהם. בקשר הראשוני עם הלקוחות הללו הם מעט מופתעים, לא מבינים איך הקונספט עובד אבל ברגע שאנחנו חוצים את סף הדלת של ביתם ומטפלים בצורך שלהם, הפרגון מהם נהדר. הם שמחים ומודים לנו על העזרה וזה מחמם את הלב ומספק כאחד".

איזה מקום תופס נושא השירות ב"חגי אורטופדיה"?

"מקום מרכזי ביותר ולא רק אצלי אלא אצל כל אחד ואחד מהעובדים, שהם אגב הפכו ברבות השנים לחלק ממשפחה אחת גדולה. אנחנו באמת אוהבים לקום בבוקר לעבודה שלנו. מנקודת הראות של כולנו לא מדובר פה רק בפרנסה. המוטו שלנו זה קודם כל שהלקוח ייצא עם פתרון לצרכים שלו וחיוך, זה הדבר הראשון במעלה בתרבות הארגונית של העסק. ברגע שהוא קיבל את אותו פתרון איכותי אנחנו ישנים יותר טובה בלילה- הלכה למעשה. אנשים חוזרים אלינו בגלל השירות האדיב והמהיר והשירותים והמוצרים המקצועיים שאנחנו מספקים להם. אותם לקוחות מרוצים הם מבחינתי כרטיס הביקור הכי טוב שיכולנו לייצר לעצמנו. זה הרבה יותר טוב מכל פרסום כזה או אחר. לי באופן אישי יש תחושת סיפוק אדירה לעזור לאותם לקוחות. בשבוע שעבר לדוגמא נכנס אלינו לקוח אחרי תאונת אופנוע לא קלה. אחרי שהרכבנו לו מכשיר בכף הרגל הוא כבר צעד בשמחה, בבטחה וביציבות. זה נתן לי הרגשה טובה ועילאית ולא רק למטופל. ישנתי באותו לילה בצורה מדהימה", אומר חגי בחיוך.

המערכת המתקדמת להתאמת מדרסים
המערכת המתקדמת להתאמת מדרסים

איך משפיע העיסוק בחנות על אורח החיים שלך?

"ברגע שנכנסתי לתחום לא ממש הבנתי איך זה ישפיע על חיי. היום התמונה ברורה לי הרבה יותר. עם השנים למדתי את התחום ואורח החיים שלי השתנה ללא הכר. זה מתחיל מהנעליים שאני וילדיי נועלים, בתנועתיות, בידע שלי עד כמה חשוב לעשות פעילות ספורטיבית, ללכת בצורה נכונה, לישון עם כרית טובה. בפועל זה משפיע גם על כל המעגלים סביבי ואני שמח לחלוק את הידע שלי. במהלך השנים גם הבנתי שידע זה באמת כוח".

מה המוטו של העסק?

"אנחנו מתעסקים בהמון תחומים אבל בשורה התחתונה המוטו שלנו הוא שבחגי אורטופדיה יש את 'כל הבריאות במקום אחד'".

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|