הגן לאומי בית שאן נמנה עם האתרים המובילים בארץ במספר התיירים

הגן הלאומי בבית שאן נמצא בשורה הראשונה של האתרים אשר מספר התיירים המבקרים בהם הוא מהגבוהים ביותר בארץ.

מהשוואה בין קיץ תשע"ו לזה של תשע"ז עולה, כי חלה עלייה של 8% בביקורי ישראלים באתרים השונים. לפי נתוני רשות הטבע והגנים, כ 93 אלף ישראלים נוספו למעגל המבקרים. האתרים המובילים במספר הישראלים שפקדו אותם: מג'רסה, גן השלושה, חורשת טל, אשקלון, קיסריה, ותל דן.
מגמת גידול ניכרת גם במספר התיירים שהגיעו מחו"ל:  הקיץ פקדו את אתרי רשות הגנים כ- 50 אלף תיירים בקיץ יותר מאשר משנה קודמת. האתרים המובילים בביקורי תיירים, מלבד הגן הלאומי בבית שאן,  הם: מצדה, קיסריה, בניאס, עין גדי, וקומראן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שיעור העלייה במספר התיירים הנכנסים גבוה פי שלושה ועומד על 24%. השנה, בראשונה, שינה משרד התיירות את מועדי הקמפיינים ויצא בקמפיין שיווקי באירופה לקראת הקיץ במטרה לעודד תיירות לישראל דווקא בחודשי הקיץ, אשר היו ידועים עד כה במספרי תיירים נמוכים יחסית לשאר חודשי השנה.
מסיכום הנתונים בשמונה החודשים הראשונים של 2017 במצטבר נכנסו לישראל כ- 2.3 מיליון תיירים – עליה של כ-24% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
ראש העיר רפאל בן שטרית: "הנתון מחמיא ומעודד אבל הוא אינו מפתיע. הגן הלאומי של בית שאן הוא אתר היסטורי מרתק ומרשים ולכל מי שמבקרים בו מזומנת חוויה בלתי נשכחת. ניתן ללמוד ממנו על עברה המפואר והמזהיר של בית שאן וליהנות ממראה העיר המתפתחת כיום עם הבטחה לעתיד מזהיר"

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|

מוזמנים: ״מלך הפרחים״ כבר פורח בנוף הגליל

|