הגלבוע: נור ופרידמן נכנסו, סלים ואלהרר בדרך החוצה

עובד נור התחיל לעבוד. אתמול (יום א') נכנס נור לתפקידו כראש מועצה אזורית הגלבוע ואחד הדברים הראשונים שעשה היה שלילת סמכויותיהם של עיד סלים ורמי אלהרר כסגני ראש המועצה. בהמשך מינה נור את שניר פרידמן לעוזר ראש המועצה בשכר. עיד סלים, שהופתע לדבריו מהמהלך, אמר כי ייתן לנור 100 ימי חסד ואז יחליט לגבי המשך דרכו. היום תתקיים פגישה ראשונה בין נור לכלל עובדי המועצה. צילום: פייסבוק מוא"ז הגלבוע

רק אתמול (יום א') נכנס עובד נור לתפקידו כראש המועצה האזורית הגלבוע וכבר נראה כי המועצה הולכת לעבור מהפכה בכל אופן למה שנוגע להנהגת המועצה. שני סגניו של ראש המועצה היוצא דני עטר, עיד סלים שהיה ממלא מקום ראש המועצה עד הבחירות ורמי אלהרר קיבלו מנור מכתב המבשר להם על שלילת סמכויותיהם כסגנים עד לישיבת מליאת המועצה שאמורה להתקיים בהמשך השבוע, שם אמור נור להעלות את ההצעה להחליף את הסגנים. במקביל למכתב הזה הודיע נור כי הוא ממנה את שניר פרידמן שהיה יד ימינו לאורך כל הקמפיין לעוזר ראש המועצה בשכר.

• סלים הופתע אבל נותן 100 ימי חסד

עיד סלים היה מופתע ומאוכזב מהמהלך של נור, לדבריו בשבוע שעבר נפגש עם נור והציע לו את שיתוף הפעולה שלו למען המועצה והייתה לו הרגשה טובה בתום הפגישה ונראה היה לו כי יש נכונות לשיתוף פעולה שכזה בהמשך.
מכיוון שכך הופתע סלים, לדבריו, ממכתבו של נור, אבל עדיין מושיט את ידו לשלום ועדיין מתכוון לתת לנור 100 ימי חסד להוכיח שיש ביכולתו להיטיב באמת עם תושבי המועצה.
לדבריו המועצה ותושביה הם בראש מעיניו ויעשה הכל למען התושבים, סלים הבטיח כי במידה ויראה כי נור לא מביא בשורה חדשה לגלבוע ישקול מחדש את צעדיו.

רמי אלהרר סגן ראש המועצה השני אמר כי עדיין לא יצא לו להיפגש עם ראש המועצה הנבחר מלבד שיחת הנימוסין בליל הבחירות, אלהרר אמר כי אין בכוונתו להתפטר לפני החלטת מליאת המועצה ורק לאחר שהחלטה כזו תתקבל יגיב להתפתחויות במועצה.

 

10996949_678536308943328_2620422493687464542_n (1)
יד ימינו של נור בקמפיין ימשיך להיות עוזרו במועצה. שניר פרידמן (ראשון מימין)

• פרידמן עוזר ראש המועצה החדש

מי שמונה כבר ביום ראשון לתפקיד עוזר ראש המועצה בשכר היה שניר פרידמן מרמת צבי שהיה צמוד לעובד נור לאורך כל הקמפיין, יש לציין כי פרידמן אינו חבר מליאה ולכן לא יכול לשאת בתואר סגן ראש המועצה, יתר על כן בשבוע שעבר כשנשאל שניר על עתידו במועצה אמר בפירוש שאין כזה עתיד וכי הוא עתיד לנהל את המושב נהלל, בבוקר יום ראשון נכנס פרידמן לתפקידו כעוזר ראש המועצה ולדבריו בשלב הזה הוא וראש המועצה נמצאים רק בשלב הלמידה ובימים הקרובים יכירו מקרוב את האתגרים העומדים בפני המועצה בשבועות הקרובים.

היום תתקיים פגישה ראשונה בין נור לכלל עובדי המועצה ב-'דורות בגלבוע' ביישוב גן נר. עדכונים שוטפים רק באתר עמקניוז.