הגלבוע מצטרף לעמותת התיירות בעמקים

במפגש של אנשי העמותה עם התיירנים מהגלבוע הוצגו בפניהם הכלים ויכולות העמותה לקידום התיירות בגלבוע.

 

השבוע הושקה הצטרפות מוא"ז הגלבוע לעמותת התיירות בעמקים. בפגישה שהתקיימה במוא"ז הגלבוע, הגיעו כ-30 מתיירני הגלבוע, להיכרות ראשונה עם העומדים בראש עמותת תיירות העמקים, לכלים וליכולות שיש באמתחתם לקידום התיירות בגלבוע.
מהלך הצטרפותם של התיירנים מהגלבוע לעמותת התיירות בעמקים, מגיעה בעקבות פעילות מוא"ז הגלבוע, והעומד בראשה עובד נור, אשר מבקש להעמיד את נושא התיירות כנושא מוביל בצמיחה הכלכלית. ההצטרפות נעשתה על רקע הרקורד המרשים והמוצלח של עמותת התיירות בעמקים, בחיזוק ההיבט התיירותי באזור העמקים. כמו כן, המהלך הוא תולדה, מסגירתה של עמותת התיירות "הצפון הקרוב", בה היו שותפים תיירני הגלבוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ראש מוא"ז הגלבוע, עובד נור: "למועצה יש אינטרס ומדיניות ברורה לחזק את הצמיחה הכלכלית והתיירות בגלבוע. מהלך ההצטרפות לעמותת תיירות העמקים משרת את חיזוק התיירות, וקידום התיירנים בגלבוע. יש במהלך איגום משאבים ויכולות, שביחד יסיעו במיצוב הגלבוע במקום הראוי לו במפת התיירות הארצית, וכעוגן תיירותי, חינוכי ומורשתי בגלבוע".
עמותת התיירות בעמקים מאגדת בתוכה למעלה מ 120 אתרי תיירות (עוד לפני הצטרפות הגלבוע), אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהמורשת שנבנתה כאן לאורך כל התקופות: הגנים הלאומיים, תיירות חקלאית ומרכזי מבקרים, וזאת לצד אפשרויות רבות לאתגר בשטח ומורי דרך מובחרים, וכמובן, תרבות החיים הטובים: צימרים, מסעדות, גלריות, יקבים ועוד. העמותה כוללת 4 מועצות אזורית- מגידו, יזרעאל, זבולון והגלבוע, וכן את העיר יוקנעם.

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|